Achterklep openen knop afgebroken

Plaats reactie
kais
Starter

Hallo,

Ik wilde de achterklep van mijn s80 uit 2006 openen, en bij het indrukken van de 'knop' brak hij af. Het is maar een stuk rubber eigenlijk, niet echt een knop, maar zit nu wel met een gat. Zie foto's.

Ik heb geprobeerd de zwarte unit los te maken met de 4 zichtbare boutjes, maar dan gebeurt er nog vrij weinig. Dus nu zijn mijn vragen:

1. Zit dit nog van binnenuit ergens vast?
2. Zit het ook aan de chromen strip vast, en zo ja, gaat deze heel blijven als ik dit wil vervangen? Hoe krijg ik dit eraf?
3. Waar kan ik het kapotte deel vinden? Mag gebruikt. Volgens mij artikelnummer 31276258? Had bij mijn garage gevraagd maar daar kost het €168 ex. btw dus best duur..

PS. Weet niet of dit relevant is, maar de klep gaat nog wel open als ik mijn vinger erin steek en het witte puntje indruk.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
kawazxr
5th Gear member

Misschien nog bij een schone sloperij navragen (onze sponser Auto Rima).
S60 T8 R-Design Hybride
Fredhead
Geartronic member

Dat de hendel niet los komt klopt, even een foto van internet gehaald en dan kan je zien dat de gehele strip los moet:
91yjNhyqfSL.jpg
Kom hem nieuw op internet ook niet goedkoper tegen dan de garage dus ik zou ook gaan zoeken op de sloop.
Eventueel nog een "gevraagd" aanmaken op onderdelenlijn.nl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Plaats reactie

Terug naar “S80”