tijdelijke kerstboom aan lampjes in dashboard

Plaats reactie
mzzl_88
1st Gear member

goedemiddag iedereen,

mogelijk is dit een beken euvel hoor bij de Volvo v60 D4 uit 2019 maar ik wordt er nu wel een beetje gek van. Voor de zomervakantie kreeg ik ineens onderstaande kerstboom aan lampjes in mijn dashboard uiteraard voorzien van het waarschuwing plingeltje. Na ongeveer 2 minuten is deze melding ook helemaal weg en op een beetje speuren in dit forum kwam ik er achter dat het mogelijk een ABS sensor was die niet zijn werk deed, dus vervangen van de sensor zou het probleem moeten oplossen. Inderdaad, zou het moeten oplossen..niets is helaas minder waar, na een middagje zit dezelfde storing weer terug in mijn dashboard voor een paar minuutjes en dan verdwijnt hij weer. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad en wat is of zou een logischere oplossing zijn dan elke keer een nieuwe sensor te laten plaatsen, ik zou graag even wat richting willen hebben waar het probleem mogelijk nog meer in kan zitten voordat ik straks echt aan de beurt ben met de rekeningen..

dank voor jullie hulp op voorhand alvast.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 2019 D4 polestar getuned
job66
1st Gear member

Als je toevallig een panorama dak hebt zou daar het probleem in kunnen zitten. De afvoergootjes zitten dan waarschijnlijk dicht, en dan loopt het water ergens anders naartoe en veroorzaakt de problemen. Tenminste dat was bij mij het geval. Gootjes doormaken en gapfillers in dakrubber plaatsen.
V60 B3 MY2021
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”