Nieuwe key tag aanmelden

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
BertZ64
2nd Gear member

Beste forumleden,

De batterij van mijn key tag is leeg. Die vervangen schijnt een hele klus te zijn en daarna is hij niet meer waterdicht.
Naast de key tag hebben we een gewone sleutel en een care key. Dus nu maar 1 gewone sleutel waarbij je profiel aanpassingen kunt doen. Dat is niet handig.

Dus: ik ga een nieuwe key tag bestellen, maar… kan je zelf een nieuwe key aanmelden in de auto, of moet je daarvoor naar een Volvo dealer toe?

Bvd.
Bert
Privé: Volvo XC60 T8 AWD Recharge Inscription (MY 2021)
Zakelijk: BMW iX1 eDrive 20 (2025)
Jers3n
5th Gear member

Moet via dealer, lijkt me dat dat qua aanmelden gaat zoals elke andere (normale) sleutel. En dan vermoed ik dat je alle ander sleutels ook mee moet nemen. Bij ons was dat nodig bij aanmelden 3e sleutel (bewust niet voor keytag gegaan vanwege niet waterdicht kunnen vervangen van batterij). Dealer kan wel zien dat er meerdere sleutels aangemeld zijn maar niet welke sleutel welke is, dus alle worden afgemeld en weer aangemeld.

En ik zou eens bellen met dealer mogelijk kan een care-key tegen een geringe vergoeding omgezet worden naar een normale sleutel. (Dan vervalt uiteraard wel de care-key functionaliteit)
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”