Ik heb een nieuwe MY2026 begin nov geleverd gekregen met 3.7 maar na 2 wkn al heel veel issues gehad. Van het blikkerige geluid door de speakers (wat iemand hierboven ook al meldde), tot aan geen internetverbinding, geen audio (niet van radio, Spotify, navi en de knipperlichten) tot aan spontaan herstartende schermen na of vlak voor het starten van de auto.renezijl schreef: ↑18.11.2025 - 15:01Updates in software 4.1.2
Releasedatum van de software: 10 november 2025
N.b. Deze update is alleen beschikbaar in werkplaatsen en niet als een over-the-air-download.
Deze update bevat compatibiliteitsupgrades om ervoor te zorgen dat de auto klaar is voor de nieuwste functies en hardware. Dit helpt de bruikbaarheid, betrouwbaarheid en optimale prestaties te behouden (alleen voor auto's van eind modeljaar 2026).
De software is echt rampzalig. Heb me gemeld bij de dealer dus ze zullen bij mij dan wel die 4.1.2 installeren. Ik heb er nog even weinig vertrouwen in. Ik heb vooralsnog meer hinder dan plezier van de nieuwe auto. Verlang bijna terug naar het trage Sensus systeem. Dat was ook buggy maar wel voorspelbaarder.