Dat is lekker kan je niet nog een zet krijgen voor die prijsSytse schreef:Zelf geimporteerd.
Heb vroeger veel gedaan in dit wereldje dus heb nog mijn connecties.

Eibach schijnt wel het meeste comfort te leveren in combinatie met wat sportievere looks. Afremmen tot 10km/h voor drempels doe ik toch aljackss60 schreef:Robertslaat,
Jij zegt dat je 4cm verlaagd hebt en dat je comfort aanzienlijk is minder geworden, tenminste dat schrijf je ergens hierboven.
Is de 3cm die je krijgt met de Eibach veren dan beter te doen of ga je dat ook nog hard merken qua comfortvermindering? Ben toch aan het twijfelen of ik het wel of niet ga doen??
Ik vind het zowiezo mooier dat de band en wielkassen beter aansluiten op mekaar maar ik wil geen stugge auto hebben waar ik voor elk drempeltje terug naar 10km/h moet afremmen.
Je kan het natuurlijk niet zomaar testen want dan ben je al 350 euro (veren) + uurloon montage kwijt
Moeilijke beslissing hoor?
doei,
Jack
Is dat dan verkoopspraat wat ik op hun site lees?Eibach engineers are familiar with the balance of optimizing handling while maintaining ride quality. With our extensive research and pioneering of progressive rate performance suspension springs Eibach springs will provide the exceptional handling and precise vehicle responsiveness and stability with minimal effect to the ride quality. Eibach suspension components are designed to allow the suspension to move in a controlled manner unleashing the performance potential of the vehicle... Unleash the power. We want the driver to be a working component rather than a passive operator.
Let op: een sportonderstel is niet hetzelfde als een verlaagd onderstel bij de S60. Een sportonderstel bestaat uit stuggere veren, en andere dempers (Sachs Advantage). Daarnaast is er nog de verlaagde variant. Deze is ongeveer 15 mm lager. Daarnaast is er nog een Volvo verlagingsset, welke de auto 25 mm lager zet. Bij mijn weten is deze niet af-fabriek te bestellen.sbv schreef:Geen idee of ik een sportonderstel heb. Er zit ongeveer alles op wat er destijds leverbaar was op de auto. Hoe kan ik dat herkennen ? Afgezien dat de auto wat lager zou staan ?
Bedankt voor de reactie. Denk dat ik het maar ga laten plaatsen. Kan altijd nog terug als het niet bevalt.edraket schreef: Uiteindelijk heb ik een Eibach set laten monteren (achteraan is een heel lastig karwei en zag ik niet weer zitten). Het comfort met Eibach is nagenoeg gelijk als origineel, alleen de auto helt iets minder over in bochten.
Ik heb er diep over nagedacht, maar weet nu wat het gaat worden. Team Dynamics Drifz velgen 7jx17 ET 45 (Staat mooi bij een Titanium Grey carrosserie). Daaromheen komen 215/50R17 banden van GOODYEAR EAGLE F1 GSD-3. Alles is reeds besteld, maar de velgen duren ongeveer 2 weken. Daarna ga ik waarschijnlijk de auto verlagen met een Eibach setje.robertslaat schreef:Hoogte van de band blijft ong hetzelfde. (50% van 21,5 cm) 225/45 is gewoon een courante maat. deze maat zal goedkoper zijn en ziet er beter uit op een 17 inch velg. deze hebben meestal de breedte van 7.5 J. Een 225 band zal er beter omheen passen.
Heb zelf mijn auto ook 4 cmm verlaagd en heb geen enkel probleem ermee. Gewoon doen dus die 225/45/17