Van witte zorgen naar zwarte glorie – m’n nieuwe XC60!” 🚗✨ Black Swedenmouse

De Nieuwe XC60
Swedenmouse
1st Gear member

giso schreef: 07.12.2025 - 21:30 Dat ziet er strak uit. Complementen voor deze uitvoering.
Op 9-11 vroeg regtur_k een reactie m.b.t. tot de dorpelverlichting. Zou je die nog met ons willen delen?
Ben zelf op zoek naar dorpelverlichting, maar wil juist met het R Design logo. Waar heb jij ze besteld/gekocht?
Zijn te koop bij vstore.
https://www.vstore.nl/instaplijsten-volvo-xc60
XC60 Black Edition MY25
EX30 Extende range MY24
Triumph Stag 3.0 V8 MY1974
XC40 RWD extended range My24
V60 Cross Country AWD MY19
V70 D3 Diesel MY15
V40 D3 5 Clinder diesel MY12
giso
2nd Gear member

[quote=Ben zelf op zoek naar dorpelverlichting, maar wil juist met het R Design logo. Waar heb jij ze besteld/gekocht?
[/quote]

Zijn te koop bij vstore.
https://www.vstore.nl/instaplijsten-volvo-xc60
[/quote]
Bedankt voor je reactie. Maar Vstore heeft alleen met het Volvo logo. Ik heb contact gehad met Stefan en die beweert dat ze er niet zijn met R Design logo. Maar bjj Ome Ali zie ik ze wel, alleen die heeft slecht 4 st. rechtse. Jij hebt ze dus met Volvo logo. Daarom nieuwe vraag: wat is dan het verschil tussen een linker en een rechter? Als ik mijn standaard R Design deel uit uit de dorpel schroef is hij voor beide kanten identiek. Of is de bedrading dan te kort en het verlichte deel anders?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
XC60 T8 Recharge, AWD R-Design 2020, Bursting Blue Metallic
XC60 T5 AWD R-Design 2019, Bursting Blue Metallic, Polestar Optimized
VW Tiguan 2.0 TSI 4Motion 2017
Veel Opel Zafira's diesel als lease

't Is altied moar ff
giso
2nd Gear member

Ik heb inmiddels een setje dorpelverlichting met R Design logo op de kop getikt. Kwamen uit een XC90 en passen prima. Maar nu het grote probleem: ze doen het niet terwijl ze zijn gekoppeld aan de voetverlichting met een aftakkabeltje. Zie link:
.

is de video waarin het wordt getoond. En dat is inderdaad easy peasy. Helaas geeft mijn voetverlichting slecht max 7,8V. Het setje dat ik heb brandt pas vanaf 9V. Bij 12V de "volle glorie".
Vraag: wie weet of heeft ervaring om ergens in het lichtcircuit 12V af te takken dat schakelt op het moment dat deur wordt geopend. Met het huidige CAN-bussysteem kun je niet zomaar lukraak wat aansluiten.
XC60 T8 Recharge, AWD R-Design 2020, Bursting Blue Metallic
XC60 T5 AWD R-Design 2019, Bursting Blue Metallic, Polestar Optimized
VW Tiguan 2.0 TSI 4Motion 2017
Veel Opel Zafira's diesel als lease

't Is altied moar ff
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”