Dankjewel, dit werkt met toets 2 en 8, maar ik vind het wel redelijk omslachtig..
Carplay V40 - Inbouw stap voor stap met foto's
-
Bartbla
- Starter
Ik heb zoals eerder beschreven ook de carplay box bij autoabc besteld, maar los van het gebrek van een touchscreen (wat met android meer problemen geeft dan met iphone) is het systeem ook zeer onbetrouwbaar, het vertraagd enorm tot het punt dat de boel herstart, ik heb meerdere dagen contact gehad met autoabc en men houd me aan het lijntje, probeer dit, probeer dat, reset het systeem, pas je wifi kanaal aan, dit maakt allemaal niet uit, de problemen blijven en men blijft zeggen dat ik het moet blijven proberen, heb inmiddels 2x om een refund gevraagd, maar dan willen ze eerst nog iets proberen, ondanks m'n verstuurde filmpjes etc.muizeluuk schreef: ↑04.10.2025 - 12:05 Hopelijk is dit niet teveel off-topic, maar ik heb naar aanleiding van dit topic vorige maand ook een Carplaybox besteld. In mijn geval tijdens de fall sale eentje via de AutoABC store. Na alle kortingen was ik voor €120 klaar. Ik heb er geen touch bij genomen.
Dan qua ervaringen: meer dan tevreden. Het inbouwen was met de foto’s van hier en het filmpje van AutoABC een fluitje van een cent. En zolang ik de box achter het tapijt heb, met de antenne richting de achterkant van auto gericht, is het bluetoothsignaal ook heel goed.
Zowel draadloos als bedraad geen uitval gehad, snelle stabiele verbinding. Bellen, appen, alles werkt zoals je mag verwachten. En ook de Climate Control-popup komt met Apple Carplay netjes over het scherm. Dus dan heb ik in ieder geval een idee bij de temperatuur. Erg blij mee, en wat mij betreft een absoluut koopje. Met dank dus ook aan dit topic dat ik de goo heb genomen om iets te bestellen.
Ik heb het systeem weer verwijderd en hoop m'n geld terug te krijgen, maar verwacht het niet..
Denk 2x voordat je daar iets besteld..