In mijn nieuwe XC60T6 2026 (facelift model met het grote Google scherm) deed het probleem zich voor dat er geen apps konden worden gedownload vanuit de App Store. Bijvoorbeeld Spotify of YouTube. Hij bleef maar zoeken maar downloaden ho maar. Na meerdere keren het systeem resetten, ook door de dealer kwam er geen oplossing.
Na de nodige avonden zoeken op internet begrijp ik dat het meer voorkomt en mijn dealer gaf aan hier ook al meer klachten over te hebben gehoord.
Op een buitenlands site kwam ik de tip tegen om een tweede rijders profiel aan te maken en het daarin eens in te proberen. Ik had er niet heel veel vertrouwen in maar dacht ik kan het altijd proberen en ja hoor hoor, binnen no time werd Spotify en YouTube gedownload! Hierna het tweede profiel weer verwijderd en de apps bleven gewoon zichtbaar en werken perfect. Kan nu ook gewoon zonder probleem andere apps downloaden vanuit de AppStore.
Dus mochten er forum leden zijn die dit probleem herkennen.....het is de moeit waard het te proberen. Zal het morgen ook met de dealer communiceren.