Maar ik had graag de chroomsierlijstjes op de bumpers (Summum) erbij gehad, weten jullie of dit apart kan besteld worden en überhaupt gemonteerd? Mijn garage beweert ze niet te kunnen bestellen...
Ach Bart, als de korting normaal 20% is, is het niet zo onbegrijpelijk dat ze tijdens een speciale actie 3% hoger si.bart simpson schreef:ik geloof er allemaal weinig van....
Bart, ik wil je gerust mijn offerte es opsturen....bart simpson schreef:ik geloof er allemaal weinig van....
Leuk om daar gewone stervelingen de ogen mee uit te steken, erg slim ook.TaxiGilbert schreef:Ter verduidelijking: dit zijn de kortingen voor Volvo personeelsleden in België...
Een Belgische dealer kent deze marges iig niet, vind de suggestie die je hier doet dan ook van een stuitende domheid getuigen...TaxiGilbert schreef:Bart, ik wil je gerust mijn offerte es opsturen....bart simpson schreef:ik geloof er allemaal weinig van....
Bart, ik heb geen enkele band met Volvo whatsover, behalve als klant zijnde dan ... en heb volgende :Fijn voor jullie, maar deze voorwaarden zijn voor niet Volvomedewerkers niet beschikbaar
De V70 wordt in België uitgefaseerd en de saloncondities van Januari blijven doorlopen geldig tot de nieuwe V70 eraan komt.* gratis Comfort Pack met de 16" velgen bovenop
* 800 euro korting exclusief (alstublieft)
* nog es een extra dealerkorting (maar die ken ik neet meer vanbuiten)
* 5 jaar garantie
Vraag het je collega´s eens.TaxiGilbert schreef:Dit zijn geen suggesties, maar klare waarheid, maar soit genoeg erover, ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag of de sierlijstjes apart te krijgen zijn of niet?