Hi,
Heeft er iemand ervaring met het installeren van een ledstrip in de koffer van een volvo v90? . Ik heb op aliexpress https://nl.aliexpress.com/item/10050105 ... pt=glo2nld een ledstrip gekocht die je tussen de rubber steekt en de stroom haalt van het kofferbaklampje.
Ik sluit die aan maar de ledstrip pinkt 3 keer en zowel mijn origineel kofferbaklampje als de ledstrip gaat niet aan.
wat kan het probleem zijn?
Bedankt
Ledstrip voor kofferbak
-
bollocks
- 1st Gear member
En als je de ledstrip los koppelt, werkt dan het kofferbaklampje terug? (eerst contact af, sluiten wagen en terug openen)
Indien wel is het de boordcomputer die een stroomverbruik detecteert dat er niet zou mogen zijn en vervolgens het circuit afsluit...
Koppel het lampje af en probeer de ledstrip in plaats van het lampje aan te sluiten... als het verbruik niet te veel verschilt, zou het kunnen werken...
Succes
Indien wel is het de boordcomputer die een stroomverbruik detecteert dat er niet zou mogen zijn en vervolgens het circuit afsluit...
Koppel het lampje af en probeer de ledstrip in plaats van het lampje aan te sluiten... als het verbruik niet te veel verschilt, zou het kunnen werken...
Succes
V70 2.4D 136pk Momentum / V70 2.4 163pk Momentum / V70 D4 Summum / XC70 D4 AWD Summum / jammer genoeg aan aantal jaar zonder Volvo gezeten / XC60 T6 Recharge AWD
Hobbyvoertuig C30 (verkocht in 2025) en 850 T-5R Estate in de plaats gekocht
Live is to short to drive boring cars!
Hobbyvoertuig C30 (verkocht in 2025) en 850 T-5R Estate in de plaats gekocht
Live is to short to drive boring cars!