Chroomsierlijstjes Summum apart bestelbaar?
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Dan kunnen ze in België hun eigen wegenbelasting best wel zélf betalen 

Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
@ TaxiGilbert, het maakt je allemaal niet minder dom, jammer
Volvo for life
-
- 2nd Gear member
Ja, als ik hoor wat jullie daar aan BPM betalen, toch niet gewoon zunne...Battlecruiser S80 schreef:Dan kunnen ze in België hun eigen wegenbelasting best wel zélf betalen
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Is het niet vreemd dat je apart voor je motormanagement moet betalen?
Je kunt moeilijk zeggen dat je het niet wilt. Dan kom je niet ver denk ik.
Bart, wat kost een vergelijkbare uitvoering in NL?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 2nd Gear member
Ben, Volvo laat geen tuning toe in garantie, dus wordt dit apart gedaan via de dealer via garantie van de tuner, RICA in dit geval. 95%van D5 en 2.4 worden getuned in België (om toch maar beetje minder BIV te betalenBen schreef:Is het niet vreemd dat je apart voor je motormanagement moet betalen?

- MaXX99
- 2nd Gear member
@TaxiGilbert
Proficiat met je aanschaf Gilbert en wat voor een prijs !!!!
Is wel de 126 pk zie ik en dan laat je hem fabriek af tunen naar ... ?
Je hebt er in elk geval enkele opties bij die ik zelf ook wel graag had bijgenomen --> PLUS pack en sport ophanging ... maar die bij mij dan net wat te duur kwamen ... maar met zo een voorwaarden had ik ook geen seconde getwijfeld ... en dan kon het me ook niet veel schelen of ik de jaloezie opwek van enkelen hier op het forum *GRIN*
Veel plezier !!!!
Je hebt er in elk geval enkele opties bij die ik zelf ook wel graag had bijgenomen --> PLUS pack en sport ophanging ... maar die bij mij dan net wat te duur kwamen ... maar met zo een voorwaarden had ik ook geen seconde getwijfeld ... en dan kon het me ook niet veel schelen of ik de jaloezie opwek van enkelen hier op het forum *GRIN*
Veel plezier !!!!
2007 V70 2.4D 163pk/340Nm RICA 226pk/460Nm Comfort Line, barentz blue, Oak leder sportzetels, getinte ramen, 16-duims 5-spaaks nodus velgen.
- Woger
- 2nd Gear member
Waarschijnlijk is bij ons de bpm al 27.000 euri.
Overigens TaxiGilbert, je kan dan wel blij zijn met je aanbieding, maar als je het goed narekent wordt je gewoon voor 0.50ct genaaid!!!!
Anyway, Mooie aanbieding! Als mijn werkgever me dat zou aanbieden zou ik ook niet twijfelen. (Maar ja, ik ben zelfstandig ondernemer en ik ken mezelf (een beetje)).
Overigens TaxiGilbert, je kan dan wel blij zijn met je aanbieding, maar als je het goed narekent wordt je gewoon voor 0.50ct genaaid!!!!
Anyway, Mooie aanbieding! Als mijn werkgever me dat zou aanbieden zou ik ook niet twijfelen. (Maar ja, ik ben zelfstandig ondernemer en ik ken mezelf (een beetje)).
S40 2.0 Lpi - 1996
V70 2.5D - 2000 - Fasttech
C70 Cabrio T5 - 1999
V70 2.5D - 2000 - Fasttech
C70 Cabrio T5 - 1999
-
- 2nd Gear member
Bedank MaXX99! Toch 1 iemand die mij niet 'dom' vindtMaXX99 schreef:@TaxiGilbert
Veel plezier !!!!
Ik neem de 2.4 omdat die fiscaler beter ligt en ik kan die tunen tot 196 PK! Alleen jammer dat het een 5bak is, maar volgens ervaringen van anderen geen probleem. Ik kan ook niet wachte tot ik hem heb, het duurt nog een tijdje want mijn V50 contract verloopt maar in November. Het probleem is dat je voor W20 moet bestellen, want vele opties en kleuren verdwijnen dan.
- MaXX99
- 2nd Gear member
Dom ? je zou pas DOM zijn als je hem niet koopt !Bedank MaXX99! Toch 1 iemand die mij niet 'dom' vindt

Ik heb om die reden precies de 2.4D 163 pk genomen ... als me dat nog wat weinig lijkt kan ik hem nog steeds laten opkietelen (dacht dat het bij de 163pk tot 226pk kan gaan) ...Ik neem de 2.4 omdat die fiscaler beter ligt en ik kan die tunen tot 196 PK! Alleen jammer dat het een 5bak is,
2007 V70 2.4D 163pk/340Nm RICA 226pk/460Nm Comfort Line, barentz blue, Oak leder sportzetels, getinte ramen, 16-duims 5-spaaks nodus velgen.
-
- 2nd Gear member
De BIV ligt dubbel zo hoog bij de D5 en ik moet ook nog rekening houden met de verzekering (ben nog maar 28MaXX99 schreef:Dom ? je zou pas DOM zijn als je hem niet koopt !Bedank MaXX99! Toch 1 iemand die mij niet 'dom' vindt
Ik heb om die reden precies de 2.4D 163 pk genomen ... als me dat nog wat weinig lijkt kan ik hem nog steeds laten opkietelen (dacht dat het bij de 163pk tot 226pk kan gaan) ...Ik neem de 2.4 omdat die fiscaler beter ligt en ik kan die tunen tot 196 PK! Alleen jammer dat het een 5bak is,

BTW nog iemand info over mijn sierlijstjes

- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Het 'dom' dat Bart Simpson noemt is niet de aanschaf van de wagen tegen een lage prijs maar het feit dat in de eerste berichten van dit topic niet wordt gemeld dat het a. om een actie in Belgie gaat en b. om een speciale werknemerskorting gaat. Als dat er vanaf het begin had bijgestaan had dat minder vragen opgeleverd.
En antwoord op je sierlijstjes heb je gekregen: zijn bij de dealer te koop.
ik doe hier nu maar een slotje op voordat we in herhalingen vallen.
En antwoord op je sierlijstjes heb je gekregen: zijn bij de dealer te koop.
ik doe hier nu maar een slotje op voordat we in herhalingen vallen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70