Biedt de Volvo assistance (9 jaar en overdraagbaar) een gelijke service als de ANWB?
Zo, ja. Hoera

Zo, nee. Wat zijn dan de verschillen? :?
En ook 1x per jaar dat onderhoud gehad moet hebben, anders komen ze echt niet.V480-V40 schreef:Het enige addertje onder het gras is dat je VOLVO bij de dealer in onderhoud is.
Oké dat was ik vergeten te vermelden. :oops:bart simpson schreef: En ook 1x per jaar dat onderhoud gehad moet hebben, anders komen ze echt niet.
Dat assistance lidmaatschap geld alleen voor je Volvo en niet voor een andere auto in het huishouden, je ANWB lidmaatschap maakt daarin geen onderscheid.
Gelukkig is onze andere auto ook een Ford, dus dat zal geen problemen opleverenV480-V40 schreef: Nog even een aanvulling:
Het geldt voor de auto waarvan het kenteken op de card staat. Bij de ANWB is het alleen voor het lid. Dat is heel vervelend als je vrouw bijvoorbeeld ww-lid is en jij toevallig met haar auto (van een ander merk) op stap bent. (Eigen ervaring van enkele jaren terug. We rijden nu beiden VOLVO met assistance en hebben geen problemen meer)
Je hoort 't Bart mondje dicht.En voordat Bart Simpson weer replyedDat is sterk dealer afhankelijk want de dealer geeft het zelf.
Wat ben je feitelijk toch een ongelofelijk ongenuanceerde triesteling.....Marinus schreef:"Mijn ervaring met de ANWB is niet zo goed:"
Terwijl je "erg lang" op de "mensen" van de ANWB wacht, bel je "meerdere keren" waar ze blijven en "uiteindelijk" bel je om te zeggen dat jet het zelf, al dan niet met hulp van een passerende monteur en je eigen doppensetje, gerepareerd hebt. Stelletje "uh...langzame mensen". Maar goed.
Maar inhoudelijk correct.Ben schreef:Marinus heeft z'n tekst op mijn verzoek wat aangepast. De opmerking van Bart Simpson is daardoor wat uit z'n verband.