Hoi,
Bij mijn volvo 940 uit 1996 klopt de indicator van de automaatstand niet. In stand P brandt er geen lichtje naast de pook, in stand R brandt het lichtje naast de P en naast R niet. Alles loopt dus een stand achter.
Ik heb de middenconsole verwijderd om het lampje te vervangen (was stuk) en toen gekeken of ik iets aan de indicator kon verschuiven, maar het ziet eruit als een gesloten systeem. Durfde ook niet verder om schade te voorkomen. Er zijn ook geen kabels of stangen zichtbaar die je kunt stellen.
Is geen halszaak, maar als er een makkelijke oplossing is hoor ik dat graag.
Mvg frank
940 indicator stand PRD12 klopt niet
- Jappie Japstra
- 2nd Gear member
Kan het zo zijn dat het afdekblaadje dat ervoor zorgt dat de verlichting meeloopt met de schakelpook niet synchroon met de pook beweegt? (blijft misschien hangen waardoor de licht-doorlatende opening in dat blaadje niet naast de pook brandt)
Ik kan me zoiets herinneren van de 740 volgens mij.
Ik kan me zoiets herinneren van de 740 volgens mij.
245 DL 1977 (B21A + BW55)
740 Blackline 1989 (B230F + AW71L)
Citroën Acadiane 1987
Triumph Spitfire 1500TC 1977
Nissan Patrol Y60 LWB 1997
Volvo XC70 limited edition 2013
740 Blackline 1989 (B230F + AW71L)
Citroën Acadiane 1987
Triumph Spitfire 1500TC 1977
Nissan Patrol Y60 LWB 1997
Volvo XC70 limited edition 2013
-
Frank v A
- Starter
Daar lijkt het wel op, maar de unit kan zo te zien niet open. Chatgpt kwam met suggestie dat dit vanaf de onderzijde vd auto afgesteld kan worden, maar dit 'medium' zit er vaker naast...
Vandaar mijn hoop dat iemand dit recent gefixed heeft. Hopelijk is upload van een foto vd unit gelukt:
Vandaar mijn hoop dat iemand dit recent gefixed heeft. Hopelijk is upload van een foto vd unit gelukt:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Urbexpeditie
- 7th Gear member
Vanaf de onderkant kan je het indicatorplaatje in de geleider iets verschuiven. Wel eerst in de N zetten.
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
ᚠᛁᛊᛊᛖᚾ ᛁᚾ ᛖᛖᚾ ᚲᛚᛖᛁᚾᛖ ᚱᛁᚠᛁᛖᚱ ᚷᛖᛖᚠᛏ ᚷᚱᛟᛏᛖ ᚠᚨᛝᛊᛏ
ᚠᛁᛊᛊᛖᚾ ᛁᚾ ᛖᛖᚾ ᚲᛚᛖᛁᚾᛖ ᚱᛁᚠᛁᛖᚱ ᚷᛖᛖᚠᛏ ᚷᚱᛟᛏᛖ ᚠᚨᛝᛊᛏ
-
Frank v A
- Starter
Lijkt me niet dat dit standaard zo hoort. In het donker klopt het niet.
Hoe kun je de onderkant vd unit bereiken. Ik heb de 4 boutjes die rondom zitten losgedraaid, maar kreeg niet het gevoel dat de unit vrij omhoog kon.
De pook zit ook in de weg.
Durfde ook niet verder, vanwege mogelijke risico a, probleem is ook niet onoverkomelijk. Maar vind het wel leuker als het klopt
Hoe kun je de onderkant vd unit bereiken. Ik heb de 4 boutjes die rondom zitten losgedraaid, maar kreeg niet het gevoel dat de unit vrij omhoog kon.
De pook zit ook in de weg.
Durfde ook niet verder, vanwege mogelijke risico a, probleem is ook niet onoverkomelijk. Maar vind het wel leuker als het klopt