Turbo?Annie mg schreef:Ben al weg en héél rap zelfs.....
lpg eruit, of auto eruit
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18.08.2006 - 22:09
- Locatie: Den Haag
Meer onderdelen toevoegen aan de gasinstallatie. Mmm... ik weet het niet hoor, ik krijg daar op dit moment niet zo'n warm gevoel bij :-pLudo schreef:je kan er altijd nog 1 of 2 bijplaatsen
'98 940 LPT estate
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18.08.2006 - 22:09
- Locatie: Den Haag
Ritje in 300+ pk 745TI...? Yes please.Ludo schreef:dan moet ie maar eens een ritje meerijden hé Frans.
Laat die uitnodiging maar komen!

'98 940 LPT estate
- v700r
- 5th Gear member
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: 23.10.2006 - 09:48
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Hahahaha nog geen 300 pk Ludo maar het zit wel in die richting. Als alles goed gaat daar bij Marc binnenkort komen er weer 30 bij en dan zal het er toch wel dichtbij gaan zitten.Ludo schreef:dan moet ie maar eens een ritje meerijden hé Frans.
Groeten van Frans.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18.08.2006 - 22:09
- Locatie: Den Haag
Vandaag is de injectiemodule vervangen, en zo te zien naar een andere plek verhuisd, want achter de bobine zit niet veel meer. In ieder geval ging de rit naar huis, met een omweg door hartje Rotterdam, zonder problemen.
Het is nog wel te vroeg om definitief te kunnen zeggen dat de problemen over zijn, daarvoor moeten er nog wat meer kilometers gemaakt worden, maar so far so good...
Het is nog wel te vroeg om definitief te kunnen zeggen dat de problemen over zijn, daarvoor moeten er nog wat meer kilometers gemaakt worden, maar so far so good...
'98 940 LPT estate
- Stephan van Pelt
- 2nd Gear member
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 09.01.2007 - 10:46
- Locatie: Dongen, Noord brabant
Beste Hammer...
Ik heb je verhaal zitten lezen en daar wordt je niet echt vrolijk van...ik hoop nu dat je problemen over zijn.... Ik heb het ook gehad met mijn Volvo 460... uiteindelijk is bij mij de regeleenheid van de LPG vervangen...zit bij mij in middenconsole onder dashbord weggebouwd... Bij mij sloeg de auto ook af op lpg... overschakelen naar benzine deed ie niet tot nauwelijks... ook altijd op het moment dat ik een inhaalmanouvre aan het maken was.... LPG led ging van Groen naar UIT... naar Rood...
Bij mij heeft dat wel een oplossing geboden... Succes en hopelijk nu zonder zorgen...
Veel veilige km's gewenst
Ik heb je verhaal zitten lezen en daar wordt je niet echt vrolijk van...ik hoop nu dat je problemen over zijn.... Ik heb het ook gehad met mijn Volvo 460... uiteindelijk is bij mij de regeleenheid van de LPG vervangen...zit bij mij in middenconsole onder dashbord weggebouwd... Bij mij sloeg de auto ook af op lpg... overschakelen naar benzine deed ie niet tot nauwelijks... ook altijd op het moment dat ik een inhaalmanouvre aan het maken was.... LPG led ging van Groen naar UIT... naar Rood...
Bij mij heeft dat wel een oplossing geboden... Succes en hopelijk nu zonder zorgen...
Veel veilige km's gewenst
- Honda Civic 1.5 1986
- Skoda Favorit 1.3 1992
- Peugeot 206 1.6 ( Lease ) 2000
- Ford Escort Clipper 1.6 16V 1996
Huidig Vehicle
- Volvo 460 1.8 LPG G3, Kleurnummer 323-22
- 15 inch lichtmetalen velgen
- Parrot CK3100 Bleutooth carkit
- 273.000 KM.
- Skoda Favorit 1.3 1992
- Peugeot 206 1.6 ( Lease ) 2000
- Ford Escort Clipper 1.6 16V 1996
Huidig Vehicle

- Volvo 460 1.8 LPG G3, Kleurnummer 323-22
- 15 inch lichtmetalen velgen
- Parrot CK3100 Bleutooth carkit
- 273.000 KM.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18.08.2006 - 22:09
- Locatie: Den Haag
Dag Stephan,
Gelukkig is mijn probleem opgelost met die injectiemodule. Hij heeft de afgelopen tijd in elk geval probleemloos gereden.
Hopelijk houdt-ie het een tijdje vol.
Gelukkig is mijn probleem opgelost met die injectiemodule. Hij heeft de afgelopen tijd in elk geval probleemloos gereden.
Hopelijk houdt-ie het een tijdje vol.
Stephan van Pelt schreef:Beste Hammer...
Ik heb je verhaal zitten lezen en daar wordt je niet echt vrolijk van...ik hoop nu dat je problemen over zijn.... Ik heb het ook gehad met mijn Volvo 460... uiteindelijk is bij mij de regeleenheid van de LPG vervangen...zit bij mij in middenconsole onder dashbord weggebouwd... Bij mij sloeg de auto ook af op lpg... overschakelen naar benzine deed ie niet tot nauwelijks... ook altijd op het moment dat ik een inhaalmanouvre aan het maken was.... LPG led ging van Groen naar UIT... naar Rood...
Bij mij heeft dat wel een oplossing geboden... Succes en hopelijk nu zonder zorgen...
Veel veilige km's gewenst
'98 940 LPT estate
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03.03.2008 - 22:38
- Locatie: Eindhoven
Fijn dat er nog mensen zijn die de moeite nemen om oplossingen te bieden voor problemen van oudere auto,s.
Als ik met mijn kleine kennis kan helpen, Graag!
Ik heb een probleem met mijn volvo 945 turbo LPi 1995 polar.
en dat lijkt erg op wat hier beschreven wordt maar dan net anders.
bij mij gaat de motor pas stotteren na een tijdje snelweg ca.50Km als ik gas bij geef maar stotterd NIET bij stationair, dan loopt ie geweldig. het gaat nu ernstige vormen aannemen en moet m dan gedwongen op benzine zetten anders loopt ie echt niet meer goed. heb benziene pomp zelf vervangen (want starte op den duur niet meer) dat is nu beter maar nog niet alles. heb ook al 8 nieuwe kleppen en klepzittingen de vorige waren uitgesteld. ik ga nu kijken naar de injectiemodule plus stekker. heeft er nog iemand suggesties?
bvb vriendelijk dank.
Als ik met mijn kleine kennis kan helpen, Graag!
Ik heb een probleem met mijn volvo 945 turbo LPi 1995 polar.
en dat lijkt erg op wat hier beschreven wordt maar dan net anders.
bij mij gaat de motor pas stotteren na een tijdje snelweg ca.50Km als ik gas bij geef maar stotterd NIET bij stationair, dan loopt ie geweldig. het gaat nu ernstige vormen aannemen en moet m dan gedwongen op benzine zetten anders loopt ie echt niet meer goed. heb benziene pomp zelf vervangen (want starte op den duur niet meer) dat is nu beter maar nog niet alles. heb ook al 8 nieuwe kleppen en klepzittingen de vorige waren uitgesteld. ik ga nu kijken naar de injectiemodule plus stekker. heeft er nog iemand suggesties?
bvb vriendelijk dank.
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
Verdamper................ Maybe.
Ik had gasproblemen onoplosbaar totdat de verdamper het echt begaf!!!
Deze vervangen en alles liep ineens weer helemaal vlekkeloos...
Dus misschien deze effe nakijken op lekkage en goede werking.
Heb mijn bevindingen ook op dit forum staan.
Mijn probleem was dat er een gaslekkage was in mijn koelwatercircuit.
Bij koud liep ie goed. Bij warm lekte er dusdanig veel gas weg(mazzel dat de overloop zijn werk heeft gedaan want 10bar op je koelwater is einde radiateur enz enz enz) dat er zich backfire ging voordoen enz. Probleem pas gevonden bij toeval. Aansteker bij de koelwatertank gehouden en er kwamen vlammetjes uit. Dus lpg in het koelwater....
Vervanging van de verdamper probleem opgelost.
Tevens heb ik begrepen dat de hoofdregelmodule van het gas wel eens wil vervuilen en daardoor niet elkker meer loopt. In geval van verdamperring.....
Neem ff aan dat je geen LPI hebt maar een met verdamperring en gasregelmodule. Ik heb zelf een OMVL systeem en aan de verdamper zag je verder niets. Zelfs binnenin was het zoeken naar de storing... Oh by the way.....
Een nieuwe verdamper is niet heel duur. Het systeem verdamper stelt niets voor. Deze heeft een gasklep die word opengestuurd en verder niets.
Een goedkope versie is de OMVL D5......
http://www.vogelsautogas.nl/
Deze mensen hebben veel voor de doe het zelfer...... En scherpe prijs naar mijn idee.
Ps een PBtje werkt ook wel. Specifiek even vermelden type gassysteem bj. enz enz. Dan kan ik wel ff navraag doen over eventuele problemen die er zouden kunnen zijn.
Een ander euvel ook wel veel voorkomend. BOGIES....... bij gasrijden komt de vonk nauwkeuriger dan op benzine. Oftewel op benzine geen probleem op gas happeren stotteren enz. Vooral dan in lage toeren bij optrekken. Althans daarbij zou de beste vonk moeten zijn. En zal dus bij een bogieprobleem deze op gas gaan tegensputteren.
\Ps vragen staat vrij.... ik weet niet alles....... maar meestal wel genoeg.....
Ik had gasproblemen onoplosbaar totdat de verdamper het echt begaf!!!
Deze vervangen en alles liep ineens weer helemaal vlekkeloos...
Dus misschien deze effe nakijken op lekkage en goede werking.
Heb mijn bevindingen ook op dit forum staan.
Mijn probleem was dat er een gaslekkage was in mijn koelwatercircuit.
Bij koud liep ie goed. Bij warm lekte er dusdanig veel gas weg(mazzel dat de overloop zijn werk heeft gedaan want 10bar op je koelwater is einde radiateur enz enz enz) dat er zich backfire ging voordoen enz. Probleem pas gevonden bij toeval. Aansteker bij de koelwatertank gehouden en er kwamen vlammetjes uit. Dus lpg in het koelwater....
Vervanging van de verdamper probleem opgelost.
Tevens heb ik begrepen dat de hoofdregelmodule van het gas wel eens wil vervuilen en daardoor niet elkker meer loopt. In geval van verdamperring.....
Neem ff aan dat je geen LPI hebt maar een met verdamperring en gasregelmodule. Ik heb zelf een OMVL systeem en aan de verdamper zag je verder niets. Zelfs binnenin was het zoeken naar de storing... Oh by the way.....
Een nieuwe verdamper is niet heel duur. Het systeem verdamper stelt niets voor. Deze heeft een gasklep die word opengestuurd en verder niets.
Een goedkope versie is de OMVL D5......
http://www.vogelsautogas.nl/
Deze mensen hebben veel voor de doe het zelfer...... En scherpe prijs naar mijn idee.
Ps een PBtje werkt ook wel. Specifiek even vermelden type gassysteem bj. enz enz. Dan kan ik wel ff navraag doen over eventuele problemen die er zouden kunnen zijn.
Een ander euvel ook wel veel voorkomend. BOGIES....... bij gasrijden komt de vonk nauwkeuriger dan op benzine. Oftewel op benzine geen probleem op gas happeren stotteren enz. Vooral dan in lage toeren bij optrekken. Althans daarbij zou de beste vonk moeten zijn. En zal dus bij een bogieprobleem deze op gas gaan tegensputteren.
\Ps vragen staat vrij.... ik weet niet alles....... maar meestal wel genoeg.....
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 18.08.2006 - 22:09
- Locatie: Den Haag
Nooit gedacht dat ik op dit forum nog zou posten, maar..
Je moet nauwkeuriger lezen:Flash schreef:Neem ff aan dat je geen LPI hebt maar een met verdamperring en gasregelmodule.
Stationair goed, bij gasgeven niet meer... gaspomp misschien op z'n einde?Namreh schreef:Ik heb een probleem met mijn volvo 945 turbo LPi 1995 polar.
'98 940 LPT estate
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
srry maar de Quote Nooit gedacht dat ik op dit forum zou posten valt bij mij een beetje .......
Maar oké....
Kijk ik heb toevallig een bekende die zojuist afgelopen maand een LPI installatie heeft laten inbouwen. Beter gezegd een Gasdampinjectie. Waarbij nog steeds een verdamper onder de kap zit en er dus eigenlijk niets anders aan is behalve de manier van inspuiten. Namelijk door middel van een aantal elektrisch geschakelde injectoren die net voor de inlaatspruitstukken zitten. De installatie zoals tank en verdamper zijn niet anders dan normaal. De besturing van de injectoren wel degelijk wat extra elektronica. Dus dan is de vraag eigenlijk is het er een met gaspomp? of wel vernieuwde inspuiting maar zonder gaspomp.
En LPI staat voor vloeibaar gasinspuiten en das voor oudere volvo's niet veel voorkomend vandaar de vraag.
Enige oplossing die ik uit je antwoord haal. Stationair goed. gasgeven mis. Dus teweinig gas naar de motor >>>>> Verstopping? filters? >>>>>> gasaanvoerkleppen goed geopend? >>>>>>> Kort gezegd is de opbrengt/aanvoer van gas naar de motor voldoende? >>>>> In het geval van een Gastank met inwendige gaspomp en de diagnose te weinig aanvoer. Dan is ja het antwoord. Je gaspomp is aan zijn einde. Dit gebeurd sneller als je standaard hem tot knorren leegrijd. Word ook gezegd dit nooit te doen bij een G3 met gaspomp geïnteregeerd in de tank. Vooral Vialle die dit systeem hebben. En dus ook het probleem gaspomp kennen.
Succes ermee. Mijn antwoord was vooral voor Namreh bedoeld by the way.
Dacht dat jij je antwoord en oplossing al had gevonden.
En dan ook zoiets van ik geef een antwoord, hoeft niet natuurlijk.
Zet er meer info in dan gevraagd word dus maybe meer oplossingen voor andere lezers enz enz. Hammer vanwaar de ergernis.... Ken je Ludo. Ook zo'n leuke met alleen maar opmerkingen over anderen. Je kan je vraag ook meteen stellen door het merk erbij te zetten van je lpg-installatie.
Maar oké....
Kijk ik heb toevallig een bekende die zojuist afgelopen maand een LPI installatie heeft laten inbouwen. Beter gezegd een Gasdampinjectie. Waarbij nog steeds een verdamper onder de kap zit en er dus eigenlijk niets anders aan is behalve de manier van inspuiten. Namelijk door middel van een aantal elektrisch geschakelde injectoren die net voor de inlaatspruitstukken zitten. De installatie zoals tank en verdamper zijn niet anders dan normaal. De besturing van de injectoren wel degelijk wat extra elektronica. Dus dan is de vraag eigenlijk is het er een met gaspomp? of wel vernieuwde inspuiting maar zonder gaspomp.
En LPI staat voor vloeibaar gasinspuiten en das voor oudere volvo's niet veel voorkomend vandaar de vraag.
Enige oplossing die ik uit je antwoord haal. Stationair goed. gasgeven mis. Dus teweinig gas naar de motor >>>>> Verstopping? filters? >>>>>> gasaanvoerkleppen goed geopend? >>>>>>> Kort gezegd is de opbrengt/aanvoer van gas naar de motor voldoende? >>>>> In het geval van een Gastank met inwendige gaspomp en de diagnose te weinig aanvoer. Dan is ja het antwoord. Je gaspomp is aan zijn einde. Dit gebeurd sneller als je standaard hem tot knorren leegrijd. Word ook gezegd dit nooit te doen bij een G3 met gaspomp geïnteregeerd in de tank. Vooral Vialle die dit systeem hebben. En dus ook het probleem gaspomp kennen.
Succes ermee. Mijn antwoord was vooral voor Namreh bedoeld by the way.
Dacht dat jij je antwoord en oplossing al had gevonden.
En dan ook zoiets van ik geef een antwoord, hoeft niet natuurlijk.
Zet er meer info in dan gevraagd word dus maybe meer oplossingen voor andere lezers enz enz. Hammer vanwaar de ergernis.... Ken je Ludo. Ook zo'n leuke met alleen maar opmerkingen over anderen. Je kan je vraag ook meteen stellen door het merk erbij te zetten van je lpg-installatie.
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3029
- Lid geworden op: 11.11.2004 - 22:45
dat is wel een voorbarige conclusie.Flash schreef: In het geval van een Gastank met inwendige gaspomp en de diagnose te weinig aanvoer. Dan is ja het antwoord. Je gaspomp is aan zijn einde.
het enige goeie dat je kan doen is de diagnose apparatuur er aan laten hangen en laten meten hoeveel druk de pomp geeft.
dat is hooguit een kwartier werk.
als de druk dan te weinig is, kan de pomp stuk zijn, maar het kan net zo goed dat de voorraadhoes mee opgezogen word en daardoor de doorgang word belemmerd.
verder snap ik niet goed dat dit probleem nog niet opgelost is, het dateert al bijna een jaar.
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
Hey LUDO long time no see....
Als ik het ovger de duivel heb..... Vertel eens Ludo wat is het probleem hierzo?
Ik ga er maar eens weer vandoor voordat het forum(ettertje) me weer begint te ergeren.
Trouwens DRUK is geen FLOW. De druk van de pomp kan nog wel goed zijn maar de hoeveelheid die die aankan bij deze druk kan wel eens waardeloos zijn. Dus een druk alleen heb je weinig aan. Verder vervuiling is hetgeen ik ook al heb aangegeven. Simpelste is een drukmeter eraanhangen(voor de verdeling naar de motor en dus na de gaspomp/gasverdamper) en kijken wat deze doet bij gasgeven. Valt de druk in elkaar dan is de flow van de pomp dus niet meer wat het moet wezen. En komt er gewoon te weinig gas. Verder een gassysteem met geregelde injectoren heeft een behoorlijk stukkie elektronica en daarmee is uitlezen alleen een oplossing.
Succes ermee en verdere echte vragen via een PBtje dan maar
Als ik het ovger de duivel heb..... Vertel eens Ludo wat is het probleem hierzo?
Ik ga er maar eens weer vandoor voordat het forum(ettertje) me weer begint te ergeren.
Trouwens DRUK is geen FLOW. De druk van de pomp kan nog wel goed zijn maar de hoeveelheid die die aankan bij deze druk kan wel eens waardeloos zijn. Dus een druk alleen heb je weinig aan. Verder vervuiling is hetgeen ik ook al heb aangegeven. Simpelste is een drukmeter eraanhangen(voor de verdeling naar de motor en dus na de gaspomp/gasverdamper) en kijken wat deze doet bij gasgeven. Valt de druk in elkaar dan is de flow van de pomp dus niet meer wat het moet wezen. En komt er gewoon te weinig gas. Verder een gassysteem met geregelde injectoren heeft een behoorlijk stukkie elektronica en daarmee is uitlezen alleen een oplossing.
Succes ermee en verdere echte vragen via een PBtje dan maar
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3029
- Lid geworden op: 11.11.2004 - 22:45
wat het probleem is?.Flash schreef:Hey LUDO long time no see....
Als ik het ovger de duivel heb..... Vertel eens Ludo wat is het probleem hierzo?
mensen zoals jij.
die bang zijn om naar een echte specialist te stappen.
die bang zijn dat het geld kost.
die een "dikke" volvo willen rijden, maar feitelijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
men zou ze beter sukkelaars noemen...
wat doe je hier dan nog. :?:Flash schreef:Ik ga er maar eens weer vandoor voordat het forum me weer begint te ergeren.
zoals een wijs man zei:
"het is onmogelijk iemand iets te leren wat hij al denkt te weten"
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
Eerst maar eens een glaasje SPA in je gezicht.....aangezien jij hier de sukkelaar bent. (van de reclame, ik hou ervan mensen tegen me op te zien kijken wanneer ik door de straat loop)
Lol erg grappig dat jij juist diegene bent die op een fiets rijd.
En ja ik ben diegene die zelf zijn auto rijdend houd en zich verdiept in problemen zonder een algemeen cd-rommetje in de pc te stoppen en met wat waardes begint te gooien. Verder rijd ik al een poosje gas en heb hier behoorlijk wat ervaring mee door andere mensen te helpen..... Oftewel het is mijn HOBBY om te sleutelen ondanks mijn kantoorJOB.
Verder ga ik geen discussie met jou aan LUDO. Niet over vragen niet over schrijven of lezen. Daarvoor zit ik zeer zeker niet op diut forum en dit is dan ook een laatste keer dat ik dat ga schrijven.... Hadden we dit niet al gehad eerder??? LOL.
De specialist hebben we al besproken.....
Oh en het ergeren heeft alleen maar één naam en das LUDO... hoewel ik meer trekjes bespeur in die richting.... Begrijpend lezen! schrijffouten! enz enz. Uiteindelijk gaat het om oplossingen en opnieuw maak jij daar geen deel van uit LUDO...
Lol weer een mooie slogan voor de nacht.
AAP, NOOT, MIES, Vraag alles aan LUDO want die is pas WIES
Belgen,,,, rijden een fiets en weten ook alles over dubbeltjes en de eerste rij.
Ik rijd goedkoop.
Maak mijn auto zelf waardoor ik inderdaad een grotere auto kan rijden.
Heb geen vertrouwen in garages daar ik hier ook geen goede ervaringen mee heb gehad in het verleden. Verder waar ik nog niet eerder ervaringen mee heb gehad. Omdat er hier meestal toch de jackpot uit komt.
Verder zoals ik al zei: HOBBY vind het leuk me auto goedkoop en uiteraard in topstaat te kunnen laten rijden wat resulteerd in een auto ie ik van binnen en buiten ken en er dus gewoon vertrouwd mee raak.
Is hetzelfde als jij met je fiets LUDO. Hij blijft rijden. en goedkoop wat wil je meer..... Een volvo misschien? Moet je toch wat dubbeltjes doorsparen.
Ps ik rijd trouwens een 960..... als ik goedkoop op de eerste rij had willen zitten had ik wel een Suzuki Salto gereden. Of achterop bij LUDO op de fiets.
Lol erg grappig dat jij juist diegene bent die op een fiets rijd.
En ja ik ben diegene die zelf zijn auto rijdend houd en zich verdiept in problemen zonder een algemeen cd-rommetje in de pc te stoppen en met wat waardes begint te gooien. Verder rijd ik al een poosje gas en heb hier behoorlijk wat ervaring mee door andere mensen te helpen..... Oftewel het is mijn HOBBY om te sleutelen ondanks mijn kantoorJOB.
Verder ga ik geen discussie met jou aan LUDO. Niet over vragen niet over schrijven of lezen. Daarvoor zit ik zeer zeker niet op diut forum en dit is dan ook een laatste keer dat ik dat ga schrijven.... Hadden we dit niet al gehad eerder??? LOL.
De specialist hebben we al besproken.....
Oh en het ergeren heeft alleen maar één naam en das LUDO... hoewel ik meer trekjes bespeur in die richting.... Begrijpend lezen! schrijffouten! enz enz. Uiteindelijk gaat het om oplossingen en opnieuw maak jij daar geen deel van uit LUDO...
Lol weer een mooie slogan voor de nacht.
AAP, NOOT, MIES, Vraag alles aan LUDO want die is pas WIES
Belgen,,,, rijden een fiets en weten ook alles over dubbeltjes en de eerste rij.
Ik rijd goedkoop.
Maak mijn auto zelf waardoor ik inderdaad een grotere auto kan rijden.
Heb geen vertrouwen in garages daar ik hier ook geen goede ervaringen mee heb gehad in het verleden. Verder waar ik nog niet eerder ervaringen mee heb gehad. Omdat er hier meestal toch de jackpot uit komt.
Verder zoals ik al zei: HOBBY vind het leuk me auto goedkoop en uiteraard in topstaat te kunnen laten rijden wat resulteerd in een auto ie ik van binnen en buiten ken en er dus gewoon vertrouwd mee raak.
Is hetzelfde als jij met je fiets LUDO. Hij blijft rijden. en goedkoop wat wil je meer..... Een volvo misschien? Moet je toch wat dubbeltjes doorsparen.
Ps ik rijd trouwens een 960..... als ik goedkoop op de eerste rij had willen zitten had ik wel een Suzuki Salto gereden. Of achterop bij LUDO op de fiets.
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996