Volvo S40 van pa in de kreukels

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
GSI-Sedan
Starter

Mensen,

Mijn eerste post op dit forum... Meteen een leuke binnenkomer...

Gisterenavond heeft mijn zusje de grote liefde van mijn vader achterin een Fiat punto geparkeerd... Tis een S40 1.9TD uit 1997...

Gelukkig is pa All-risk verzekerd....

Wel is weer eens gebleken dat Volvo gebouwd is om door muren heen te rijden... De Fiat is van achter compleet in de frut geduwd, het linkerportier ging niet meer open en er zit een rare bochel op het dak... Zelfs de motor is van schrik op het wegdek gaan liggen... Die Italianen kunnen goeie pizza's bakken, maar auto's, daar hadden ze beter niet aan kunnen beginnen......

De S40 van vaders daarentegen is er veel beter vanaf gekomen... Voor bumper kapot, beide koplampen stuk, motorkap gedeukt. De balk voor de radiateur heeft een klein tikkie gehad..

Nu is de vraag;

Pa wil graag van het nieuwere type S40, die heldere koplampen op de auto monteren.... Kan dat??

Bedankt,

Wouter Robben
S40 van Vaders in de kreukels
menjo
7th Gear member

Dat kan, maar dan moet je wel wat met de bekabeling knutselen.

http://lmvolvo.free.fr/headlamps.html
(werkt nu niet zie ik, maar daar staat het uitgelegd)
fluz
3rd Gear member

GSI-Sedan schreef:Die Italianen kunnen goeie pizza's bakken, maar auto's, daar hadden ze beter niet aan kunnen beginnen......
... er zijn anders genoeg italianen waartegen ik mijn Volvo zo zou willen ruilen :P en alle onpraktische eigenschappen op de koop toe zou nemen. :roll:

GSI- Sedan welkom op 't forum :D .
GSI-Sedan
Starter

Ghehe! ik snap em ja!

Bedankt voor de snelle reacties al!
S40 van Vaders in de kreukels
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”