Wie kan me helpen?
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat de cilinder kop van mijn V40 kan afvlakken, klepsteelseals en keerringen vervangen, warm/koud afpersen en kan schoonmaken.
Het gemakkelijkst is een bedrijf in het zuiden des lands dus Eindhoven en lager.
Bedankt, FT
Kop afvlakken en afpersen!
-
- 1st Gear member
- Battlecruiser
- 8th Gear member
In Epse zit een hele goeie, maar da's 125km van je vandaan...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Ik en er ook één............. in Drenthe.
Maar alleen klepsteelseals vervangen is nog maar de vraag.
Meestal zijn de klepgeleiders van de uitlaatkleppen ruim en zal hij die ook gaan vervangen.
Anders ben je over een 1/2 jaar weer aan de beurt.
Wil alleen maar vakwerk leveren.
Maar, zulke bedrijven zijn er ook vast bij jou in de buurt. Meestal kan je ook wel wat regelen als particulier. (zonder bon)
Succes

Maar alleen klepsteelseals vervangen is nog maar de vraag.
Meestal zijn de klepgeleiders van de uitlaatkleppen ruim en zal hij die ook gaan vervangen.
Anders ben je over een 1/2 jaar weer aan de beurt.
Wil alleen maar vakwerk leveren.
Maar, zulke bedrijven zijn er ook vast bij jou in de buurt. Meestal kan je ook wel wat regelen als particulier. (zonder bon)
Succes
-
- 1st Gear member
Hartelijk dank allemaal.
Epse en Drenthe zijn een beetje ver weg, maar Valkenswaard is gemakkelijk te doen. Heb de beste mensen maar eens een mailtje gestuurd voor een prijsopgave.
Mocht iemand anders nog een bedrijf meer richting het zuiden weten dan hoor ik het graag.
groetjes FT
Epse en Drenthe zijn een beetje ver weg, maar Valkenswaard is gemakkelijk te doen. Heb de beste mensen maar eens een mailtje gestuurd voor een prijsopgave.
Mocht iemand anders nog een bedrijf meer richting het zuiden weten dan hoor ik het graag.
groetjes FT
-
- 2nd Gear member
Misschien deze? Ik weet niet wat ze allemaal doen. Kwam ze toevallig al-surfend tegen.
http://www.csn-uden.nl/
In Uden dus, ook niet te ver van Eindhoven
http://www.csn-uden.nl/
In Uden dus, ook niet te ver van Eindhoven
-
- 1st Gear member
Helaas Breda en Uden zijn een beetje uit de buurt. We wonene zo'n 20/30 min rijden onder Eindhoven. Dus het liefst een bedrijf in Eindhoven of eronder. Valkenswaard is goed te doen aangezien we op 5 minuten van de A2 wonen.
Groetjes FT
Groetjes FT