Ik heb helaas geen foto kunnen vinden.
Dat "stevige" exemplaar is al vanaf de introductie leverbaar als optie.Mikep577 schreef:Ik heb op de Rai gezien dat er een nieuwe hoedenplank is. Navraag leerde mij dat vanaf heden het oude “trekgordijn” om het maar even oneerbiedig te noemen verdwijnt. De nieuwe versie is redelijk mooi en lijkt meer op een echte hoede plank![]()
Ik heb helaas geen foto kunnen vinden.
Vanaf week 10 pas?bart simpson schreef:en is de harde afdekking (vanaf week 10) leverbaar tegen een meerprijs van € 330,--
Die dingen waren (ook volgens Volvo´s prijslijst van 29/01/2007) pas vanaf week 10 beschikbaar en dan ook nog uitsluitend af fabriek, het lijkt mij derhalve dus wat stug dat ze er in december al waren, ze waren toen als fabrieksoptie niet eens leverbaar.V480-S60 schreef:Vanaf week 10 pas?bart simpson schreef:en is de harde afdekking (vanaf week 10) leverbaar tegen een meerprijs van € 330,--
Ik weet toch heel zeker dat ik bij de introductie in december die afdekking al gezien heb. En bij de eindejaarsmeet stond er één met afdekking.
Beetje raar, wel laten zien (ook in demo's) en dan pas vanaf week 10 uitleveren.
Dat zou betekenen dat op de V50-V70-XC70 en de XC90 ook zo´n harde afdekking verplicht zou gaan worden? onzin lijkt mij....V480-S60 schreef:In sommige landen is het zelfs verplicht, en nu dus ook in Nederland standaard.
Gewoon even bij de dealer informeren.
Oké bart, ik geloof je onmiddelijk, dat ze dus in Nederland vanaf week 10 officieel leverbaar waren, en dan nog wel alleen af-fabriek (beetje raar overigens dat af fabriek).bart simpson schreef:Die dingen waren (ook volgens Volvo´s prijslijst van 29/01/2007) pas vanaf week 10 beschikbaar en dan ook nog uitsluitend af fabriek, het lijkt mij derhalve dus wat stug dat ze er in december al waren, ze waren toen als fabrieksoptie niet eens leverbaar.V480-S60 schreef:Vanaf week 10 pas?bart simpson schreef:en is de harde afdekking (vanaf week 10) leverbaar tegen een meerprijs van € 330,--
Ik weet toch heel zeker dat ik bij de introductie in december die afdekking al gezien heb. En bij de eindejaarsmeet stond er één met afdekking.
Beetje raar, wel laten zien (ook in demo's) en dan pas vanaf week 10 uitleveren.
Maar niet gekregen, vraag me af of hij achteraf wel te monteren is, kom hem als accessoire niet tegenMichelR schreef:Had deze al gelijk besteld met mijn C30 in December.. (af fabriek dus)
Auto al wel geleverd maar wacht nog op de hoedenplank.. Levering vanaf week 10 maar was/is probleem met bestellen bij Volvo fabriek krijgen steeds error op order van hoedenplank..
Dus we wachten rustig af.