Ja hoor alsof een particuliere wagen per definitie niet klopt.V480-V40 schreef:Oké,
Je wilt dus een V40. Dan gaan we ervoor.
Nogmaals kijk naar de onderhoudshistorie. Alle beurten moeten echt uitgevoerd zijn. Laat auto's zonder boekjes staan!!!
Houd er rekening mee dat het onderstel echt het zwakke punt is bij een phase I. Zoals al eerder gezegd. De dempers en veren zijn echt vanaf fabriek al veel te slap. Laat bij deze auto's eventueel zelfs een veerpootbrug monteren. (Dat heeft een oud kameraad na veel klachten bij zijn lease V40 phase I laten doen, een wereld van verschil)
Ga naar een garage of handelaar waar je garantie krijgt. Koop deze auto bij voorkeur niet particulier. Je kan geluk hebben maar een ongeluk (pechgeval) zit echt in een klein hoekje als je niet veel van techniek weet.
En inderdaad zoals Marinus zegt de 2.0 liter is de beter keus.
vanaf circa 6500 euro kan je bij de dealer terecht.
vanaf circa 5500 euro bij een universele garage of handelaar.
Dus circa 6000 euro voor aanschaf en circa 1400 euro voor verbeteren van het onderstel.
suc6
En 1400 euro voor een nieuw onderstel??? ik had voor bijna 1000 euro minder een nieuw onderstel......