paar kleine vragen

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

hey mensen, ik heb weer een paar kleine vraagjes.
1. ik vroeg me af waar de toeter van de 460 1.9 TD uit eind 96 bevestigd zit. Ik ben ong. een half uur aan het zoeken geweest en ik besef dat hij ergens (als je achter de auto staat) voorin rechts bij het rechter voorlicht zit. Ik kan hem alleen niet vinden. Ik wil deze namelijk gaan vervangen met een echte toeter, want als ik nu toeter lachen de mensen eerder dan dat ze me serieus nemen.

2. Jammer genoeg heeft de garage van de vorige eigenaar bij het uitlijnen het stuur vast geklemt waardoor er strepen op het stuurwiel de dop voor de toeter staan. Iemand een idee hoe ik deze moet verwisselen of waar ik een mooie nieuwe (tweedehands is ook goed) kan halen?

3. De voorkant waaorm het embleem zit heeft jammer genoeg schade geincasseerd waardoor de zwarte strepen los laten. Heeft iemand hier een oplossing voor of een andere voorkant? (Bij de grill).

Bedankt alvast! :D
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
Auk
6th Gear member

Heey Vampie!

Ik denk dat ik op antwoord 1 geen antwoord kan geven, bij mijn 480 uit 88 zitten de claxons (achter) onder de voorbumper.

Voor de rest van de antwoorden is gewoon een simpel antwoord te geven.. met 2componenten lijm kan je de strepen weer vast lijmen ( misschien handig als je een foto plaatst, kan iedereen zien waar je het over hebt. )
zowel voor vraag 2 als 3 ( welk stuur heb je? e.d ) plaats een foto en ga misschien even kjiken op marktplaats.nl of een sloop in de buurt

Groetjes Auke
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

Afbeelding
Michel740Turbo
5th Gear member
Contacteer:

De claxons zitten midden onder de bupper, zijn idd moeilijk te zien om dat bij een diesel de motorruimte goed vol zit.
Je kan ze zien tussen je onderse beschermplaat door.

Ik weet niet wat voor stuur je hebt denk met airbag, zo niet dan heb ik nog een deksel/toeter liggen.
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

ik heb er 1 zonder airbag, ik heb vandaag 5 uur gepoetst, gestofzuigt en gewassen dus ik zal zo een complete foto shoot online gooien :P.
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”