fotoshoot volvo 460 1.9 TD uit eind 96

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

Ok, hier wat foto's van mijn volvo. Ik heb nooit echt foto's geplaatst dus ik denk dat word tijd. Hopelijk vinden jullie ze mooi :oops: .

Mijn planning voor aanpassingen aan de wagen, dus geen onderhoud:
Korte termijn (minder dan een maand);
- Nieuwe boxen voor (twee wegs speaker met losse tweater) en achter (achter zitten kleine onorignele boxen die door de oude eigenaar erin zijn gezet). Ik zal hiervoor een kleine uitleg uittypen voor de leken (zoals mij) onder ons =)).
- Nieuwe claxon "hoes"
- De grill fixen
- Hopelijk mijn brandstofmeter fixen dat hij de juiste waarde aangeeft
- Stoelhoezen (iemand een goed idee? Ben al even op zoek naar de juiste, de halfords word gek van mij :x)

Lange termijn (meer dan een maand);
- 4 nieuwe lichtmetale orignele volvo velgen met 15" banden eronder (zit nu 14 onder). Zodra mijn handige banden op zijn ga ik ervoor
- kleine bas box voor onder de stoel

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
Maarten
5th Gear member

mooie strakke auto hoor :thumbright:
en de foto's zijn ook erg mooi.snap alleen niet wat er mis is met de grill en wat een claxon hoes is.
hangt die hollandse leeuw altijd in je auto of is dat alleen voor de fotoshoot? :P
gr.Maarten
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
marsm104
5th Gear member
Contacteer:

Strakke foto's hoor!

Ik zie dat je een spiegelreflex hebt??? Vraag je buurjonge of hij even een paar keer met 40km/u door de straat wil rijden. Kan je eens wat rijdende foto's maken...
Groeten, Rick Marsman
Afbeelding
Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994
Afbeelding
YannickvanRooyen
4th Gear member

Stoelhoezen? Zoek op de Belgische marktplaats variant of de lokale sloop een (half)lederen interieur! Doet het veel beter! :)
1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
mightyspawn
5th Gear member

Gewoon op de sloop een grill halen. Kost een euro, is toch maar een stuk plastic.
Vampie
2nd Gear member
Contacteer:

Deel 1 is gedaan. Nieuwe boxen voor met een geluidsfilter die verstopt zit bij de hendel voor het openen van de motorklep en aan de andere kant (op zelfde plek). Wel kleine fout gemaakt, verkeerde kabel doorgeknipt en toen gedacht dat tweeter kapot was. Was uiteindelijk de kabel van de boxen achter en niet die van voor :P.

Nu deel 2. Stuur hoes en voorkant eventueel vervangen of proberen te polijsten of iets dergelijks. Morgen ook weer auto wassen/stofzuigen (vanwege boxen inbouwen achter heel de auto vies :().

Zodra ik wat ingerijpends zoals sjoerdb ga doen (cetus velgen eronder met 15 inch bandjes =)).
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”