alarm airbag
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Als ik je zo hoor adviseer ik je het zeker NIET zelf te doen.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:

- racerken
- 1st Gear member
Als je aan een fout-uitlezer geraakt, kan je dit zelf wel.wallace schreef:Dat was nu juist de vraag of men dit eigenlijk niet zelf kan doen ?
Maar die zijn niet gemakkelijk te vinden & vrij prijzig (& dan bedoel k niet die domme dingskes die enkel het service-lichtje kunnen resetten)
-
- 2nd Gear member
Bij mij brand ie ook al een paar dagen.Heb het stekkertje eruit gehad om van die gordelpieperij af te zijn maar moet 'm nu weer laten resetten bij de dealer.
gr peter
- FrankM
- 4th Gear member
Ehm... weet je zeker dat het een goed idee is om de gordelsensor uit te schakelen? Bij mijn weten regelt die ook het al dan niet al dan niet en hoe afgaan van de airbag en volgens mij wil je daar niet mee knoeien.
Gr/F
Gr/F
V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik vraag me toch af waarom ondeskundige sukkels knoeien aan veilgheids voorzieningen als airbags en gordels, die dingen hebben een functie die ze naar het zich laat aanzien niet echt begrijpen.
Waarom zijn die paar lieden in godsnaam Volvo gaan rijden?
Waarom zijn die paar lieden in godsnaam Volvo gaan rijden?
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Inderdaad, al die airbags zijn alleen maar veilig als je gewoon je gordel omdoet.
Ik heb er teveel (ernstig beschadigde personen) gezien die meenden dat hun dat niet zou overkomen.
hoe krijg je het verzonnen zeg, om stekkertjes bij de airbag los te trekken...
Ik heb er teveel (ernstig beschadigde personen) gezien die meenden dat hun dat niet zou overkomen.
hoe krijg je het verzonnen zeg, om stekkertjes bij de airbag los te trekken...
-
- 2nd Gear member
nou nou dat zijn heftige reakties
Ik draag altijd mijn gordel maar wilde van dat irritante gepiep afzijn als je de auto start en je de gordel nog even niet om hebt,daarom heb ik het stekkertje eruit gehaald maar kreeg dus gelijk de melding van de airbag.
Om iedereen gerust te stellen:Hij zit er weer in hoor en ik zal het nooit meer doen

Ik draag altijd mijn gordel maar wilde van dat irritante gepiep afzijn als je de auto start en je de gordel nog even niet om hebt,daarom heb ik het stekkertje eruit gehaald maar kreeg dus gelijk de melding van de airbag.
Om iedereen gerust te stellen:Hij zit er weer in hoor en ik zal het nooit meer doen

gr peter
- Frumpy
- 5th Gear member
Kan je laten programmeren. Dan brandt alleen het waarschuwingslampje in de binnenspiegel een paar seconde.Peterenjac:
Ik draag altijd mijn gordel maar wilde van dat irritante gepiep afzijn
Trouwens, bij mijn S80 gaat het niet piepen zolang ik geen meter rijd.