Het verhaal:
4 April ben ik jarig geweest en heb ik voor die tijd al een beetje lopen zoeken naar een geschikte verjaardagskado.
Nou kwam ik toevallig een hele leuke DVD speler voor in de auto tegen.
De KVT-729DVD van Kenwood. http://www.kenwood.nl/products/car/mult ... D/details/
Dus mijn vrouwtje heeft toen gevraagd wat ik zou willen voor mijn verjaardag dus ik laat die pagina zien en zeg tegen haar dat ik geld wil.
Op 4 April was het dus zover. Mijn vader is smorgens gekomen nadat ik de kinderen naar school heb gebracht. Mijn vrouw was in de tussentijd ook al naar beneden gekomen dus op een gegeven moment zegt ze dat ik maar even onder het bed moest kijken.
Dus ik strompel naar boven en kijk bij het voeteneind onder het bed en zie daaar een megajoekel van een doos liggen.
Lag die doos daar toe mooi te wezen

Ik naar beneden rennen met een gigantische

Voorzichtig die doos open gemaakt en realiseerde al snel dat dat ding niet zou passen.
Maar wat blijkt nou, mijn vader en vrouw hebben dus een snode plannetje gesmeed. Ze hadden de verkoper eerst gebeld of ze dat ding konden reserveren of ze dat ding dus op mijn verjaardag zouden kunnen ophalen maar die verkoper zei dat ze hem s'avonds ook konden ophalen (was toen maandag 2 april).
Dus zij zijn samen naar Almere gereden om dat ding op te halen en ik heb er -zonder dat ik er erg in had- 2 nachten boven op geslapen.
De montage verliep anders maar dat vertel ik nog wel.....moet er nu vandoor....
Ben er echt megablij mee en ik ben niet de enigste

Zal er wel een filmpje van maken.....
PS: sorry voor de spelfouten en zooi....ben nochall moeh en hedt iz warm...geen excuuss maar toch