Vraagje
Kan je op de een of andere manier zien of een motor
getuned is.
Het betreft een C70-T5
Tuning C70-T5
Als hij gechipt is kun je dat volgens mij niet zo makkelijk zien. Even op een rollenbank zetten!
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Chiptuning kan je van buiten eigenlijk niet zien, tenzij je een stickertje van bijvoorbeeld Rica ergens tegenkomt.
Hardwaretuning moet je wel kunnen zien, typeplaatje op turbohuis, diameter van downpipe/uitlaat bijvoorbeeld.
Hardwaretuning moet je wel kunnen zien, typeplaatje op turbohuis, diameter van downpipe/uitlaat bijvoorbeeld.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Er zit al (te) veel torsie in de carosserie van een cabrio, en 240pk is al een behoorlijk vermogen, met meer vermogen wordt het er geen prettiger auto op (anders gezegt, je trapt hem uit elkaar)
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ok, dan zal het wel meevallen.
Toch blijft meer dan 240pk op de voorwielen een klus om te beheersen
Toch blijft meer dan 240pk op de voorwielen een klus om te beheersen
Een kennis van me heeft een tijdje terug in Autoweek gestaan met een door Rica gechipte C70 met (ik dacht) 315 pk. Die is er toch zeer over te spreken!
- Marc
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Meestal kun je aan de lipjes van de ecu-deksel wel zien of ie ooit open gemaakt is geweest. Ook aan het type eprom kun je het zien.
315pk met alléén een chip kan niet, maar da's weer een andere en vaak gevoerde discussie....
315pk met alléén een chip kan niet, maar da's weer een andere en vaak gevoerde discussie....
Ik weet niet zeker of dat alleen een chip was. Hij heeft de auto inmiddels ook al niet meer.