Ik heb sinds ongeveer 2 weken een S60 uit 2003. Ik ben erg tevreden over de wagen, heb naast de al erg uitgebreide opties nog een paar zaken toegevoegd, waardoor mijn grijns steeds breder werd

Nu blijven er een paar dingen over, wellicht dat jullie me hierbij op weg kunnen helpen:
1) Mijn rechter voorportierraam gaat wel middels het knopje in de bestuurdersdeur in één keer helemaal open, maar om hem weer dicht te krijgen, moet ik het knopje vasthouden. Kan dat niet anders ?
2) Ik zou graag via de afstandbediening alle 4 de ramen in een keer kunnen openen. Vooral met het warme weer van de afgelopen dagen is het erg warm in de auto, als hij een tijdje geparkeerd heeft gestaan in de zon.
3) Aangezien ik nu sunblinds en een zonnescherm heb, is het zicht naar achteren erg beperkt (vooral lastig bij inparkeren). Is een sensorset makkelijk in te bouwen ?
4) Ik heb een HU-1205 met 10-cd wisselaar. Nu zit ik te denken aan een volledig andere radio (Alpine, met MP3 mogelijkheid), maar wil dan wel deze verkopen. Waar kan ik dat het beste doen ? Marktplaats of is er een specifieke verzamelplek voor Volvo-rijders, waar je zoiets beter kunt aanbieden ?
5) Tuning ben ik nog niet uit. Los van de discussies, die hier op het forum reeds gevoerd zijn, vraag ik me af of die extra souplesse het geld waard is. Ik vind hem namelijk nu al heerlijk rijden.
Alvast bedankt voor jullie meedenken,
Ron