Amalthea onder V70R???
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het past, maar mooi is andersv70t5-19t schreef:Heb net een V70r uit 2003 gekocht. Passen daar 17 inch Amalthea's onder zonder dat ik spacers hoef te gebruiken? Die heb ik nog liggen met winterbanden van mijn T5.
- Johann
- 5th Gear member
- Contacteer:
Past niet
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Waarom niet? een R staat std. ook op 17" en de steek is gelijkJohann schreef:Past niet
-
- 1st Gear member
ik heb ook nog een set Mas Italy Big Manger liggen ook 17 inch
Wat denk je daar van Johann? Ook niet passen?
(Ik heb nog wel een tweede set Pegasus 18 inch, daar kunnen eventueel winterbanden onder, maar ik dacht deze winter even de oude meuk te kunnen oproken)
Auto is overigens wel verlaagd met andere veren dan standaard
(Ik heb nog wel een tweede set Pegasus 18 inch, daar kunnen eventueel winterbanden onder, maar ik dacht deze winter even de oude meuk te kunnen oproken)
- Johann
- 5th Gear member
- Contacteer:
Als je er nu echt geen sjoege van hebt geef dan geen advies.bart simpson schreef:Waarom niet? een R staat std. ook op 17" en de steek is gelijkJohann schreef:Past niet
De 2003 (2004!) R heeft 4 pods Brembo klauwen op alle hoeken. Deze klauwen hebben meer ruimte nodig. De Pegasus wielen 17" en 18" zijn speciaal gemaakt voor deze opzet. Er zijn wel aftermarket wielen die passen en eventueel een paar Volvo wielen maar dan moet je een 10 tot 15 mm spacer gebruiken en dat lijkt mij niet de bedoeling.
De Pegasus wielen zijn in beide uitvoeringen 8" breed en hebben een ET waarde van 46 mm. Veel van de andere Volvo velgen zitten op 7 of 7.5" breed met een ET van 49.
- Johann
- 5th Gear member
- Contacteer:
Big Manager gaat helemaal niet passen. Heb ik zelf ook nog liggen maar dan in 18"v70t5-19t schreef:ik heb ook nog een set Mas Italy Big Manger liggen ook 17 inch
Ik gebruik zelf Snowsport 240 18" op 18x7.5 Rial Dayton velgen met een ET van 38 plus 3 mm spacers. Er zit van 2 mm tussen de klauw en de spaak..
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Zoals jij het stelt vermoed ik dat jij meer gelijk hebt dan ik, ik keek naar de schijfgrootte en niet naar de remklauwenJohann schreef:Als je er nu echt geen sjoege van hebt geef dan geen advies.bart simpson schreef:Waarom niet? een R staat std. ook op 17" en de steek is gelijkJohann schreef:Past niet
De 2003 (2004!) R heeft 4 pods Brembo klauwen op alle hoeken. Deze klauwen hebben meer ruimte nodig. De Pegasus wielen 17" en 18" zijn speciaal gemaakt voor deze opzet. Er zijn wel aftermarket wielen die passen en eventueel een paar Volvo wielen maar dan moet je een 10 tot 15 mm spacer gebruiken en dat lijkt mij niet de bedoeling.
De Pegasus wielen zijn in beide uitvoeringen 8" breed en hebben een ET waarde van 46 mm. Veel van de andere Volvo velgen zitten op 7 of 7.5" breed met een ET van 49.
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Punt is duidelijk.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)