hallo roffelgenoten
bij mijn tditje ligt de motor vrij los in de rubbers vind ik nou weet ik niet of dat normaal is of dat deze strakin de rubbers hoort te zitten.
dus als iemandzich geroepen voelt om even aan de motor te schudden en dan te melden of de moter wiebeld of strak vast zit hoor ik dat graag.
alvast dank voor de moeite van het schudden.
motor rubbers
- hvdmountain
- 4th Gear member
Kan wel schudden, maar dan schud m'n hele auto mee. Dus: zit keistrak in de rubbers!
Volvo S70 Comfort Europa 2.4 20v Venetian Red metallic
-
- 6th Gear member
wellicht de bovenste motorsteun die stuk is.
die komt het meeste voor.
hier op jouw foto, links boven zie je nog de schroef waar die zit.
http://i131.photobucket.com/albums/p298 ... ngetje.jpg
normaal kan je zo al zien of die gescheurd is.
maar je kan het ook controleren door de bak in 1é versnelling te zetten, motorkap opendoen en tegen de auto duwen.
het motorblok beweegt altijd wel wat, maar als dat veel is, en/of je ziet een scheur in het middenste (verticale) gedeelte van de rubber, is die dringend aan vervanging toe.
die komt het meeste voor.
hier op jouw foto, links boven zie je nog de schroef waar die zit.
http://i131.photobucket.com/albums/p298 ... ngetje.jpg
normaal kan je zo al zien of die gescheurd is.
maar je kan het ook controleren door de bak in 1é versnelling te zetten, motorkap opendoen en tegen de auto duwen.
het motorblok beweegt altijd wel wat, maar als dat veel is, en/of je ziet een scheur in het middenste (verticale) gedeelte van de rubber, is die dringend aan vervanging toe.
- coolyo0o
- 2nd Gear member
de motor beweegt bij mij erg soepel van links naar rechts ongeveer 1 a 2 cm dus niet van voor naar achter
rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
ik haat bumperklevers vandaag weer 1tje voor me.
VOLVO S60 2.4 170 pk AUT 2001.
ik haat bumperklevers vandaag weer 1tje voor me.
VOLVO S60 2.4 170 pk AUT 2001.