Of nog beter een FM Transmitter voor op je Ipod, geen kabel nodig

Daar hebben wij een VEEEEEEEEL betere oplossing voor! Genaamd IMIVdizizid schreef:Beste Paul als je gewoon op de link had geklikt had je niet zo een dom antwoord hoeven te posten! Ja FM transmitter, een adapter die je op je ipod aansluit die op een fm frequentie het geluid van je ipod uitzend.
Buiten dat, ze zijn illegaal in Nederland...V480-S60 schreef:FM transmitters zoals jij aangeeft zijn uit.
Het is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak. Ik zou wss ook de zilvere dakrails kiezen, staat in mijn ogen juist super!bmw schreef:Ik zou geen zilveren dakrail kiezen; je lijkt wel een ekster dan. De rest van de auto is (behalve het randje om de gril en de typeaanduiding) toch ook zwart en zelfs je velgen zijn grotendeels donker!
Denk je dat ik dat niet weet? Dom antwoord. Als je hier misschien beetje verder had gekeken zijn er heel veel mensen geweest die dit hebben geprobeerd, maar de S40/V50 heeft een antenne die in de achteruit zit. Waardoor dit nogal veel storing geeft.dizizid schreef:Beste Paul als je gewoon op de link had geklikt had je niet zo een dom antwoord hoeven te posten! Ja FM transmitter, een adapter die je op je ipod aansluit die op een fm frequentie het geluid van je ipod uitzend.
Door een fout/ misverstand bij de leasemaatschappij is "mijn" V50 later besteld als afgesproken... met als voordeel dat ik nu model 2008 krijgEdgar schreef:Ik wist het toen ik de mijne bestelde... krijg ik één van de laatste zonder facelift... 25-5 aflevering.
Een naar 200 PK en 500Nm getunede 2.5 TDIMartijnP schreef:geweldig! Leuk dat je net als ik op dit moment A4 rijdt.. Mag ik vragen waarom je van 2.5 TDI naar 1.6D gaat?
ik zou bij nordic light oak bruin leer besteld hebben...bmw schreef:ik had ook light oak met off black leer besteld, maar mijn vrouw vond dat afbreuk doen aan het leer en toen heb ik haar zin gedaan en aluminium besteld.
maar dat is weer minder bij een zwarte auto. moet je weer goud, gekko green ofzo bestellenbart simpson schreef:ik zou bij nordic light oak bruin leer besteld hebben...bmw schreef:ik had ook light oak met off black leer besteld, maar mijn vrouw vond dat afbreuk doen aan het leer en toen heb ik haar zin gedaan en aluminium besteld.
Die mening deel ik niet helemaal, Black Sapphire met donkerbruin leer is bepaald een gedistingeerde combi.bmw schreef:maar dat is weer minder bij een zwarte auto. moet je weer goud, gekko green ofzo bestellenbart simpson schreef:ik zou bij nordic light oak bruin leer besteld hebben...bmw schreef:ik had ook light oak met off black leer besteld, maar mijn vrouw vond dat afbreuk doen aan het leer en toen heb ik haar zin gedaan en aluminium besteld.