Bij een 850 heb ik de volgende site gevonden [link=]www.europatuning.nl[/link] en vroeg me af of er ook nog aparte site's zijn voor Volvo 960
Al vast bedankt voor jullie reactie's

Ja wat is het probleem :roll: , ik moet best vaak een complete trailer erachter hangen waar Licht en Geluids apparatuur in zit dus een zwaardere auto met automaat zou niet verkeerd zijn, aangezien er toch niet heel veel verschil in zit qau prijs vergeleken met een 850 is dus mijn overweging om een 960 aan te schaffen..marsm104 schreef:19 jaar, en dan in een 960 willen rijden? Nah... ik zou écht voor een 850 gaan. Veel sportiever... lekker 5cyl geluidje
Dat bedoel ik ook, misschien nog xenon in de koplampen maar voor de rest niks..Fat Rat schreef:Sorry, een 960 stylen??
Een 960 is al gestyld door Volvo. Evt andere originale velgen en een achterklep spoiler, en that's it.
Ik snap niet echt bepaald wat je bedoeld, maar ik heb hem nog niet ben me goed aan het orrieenterenmasterwex schreef:heb je ook al gedacht aan een beetje verantwoorde signing van je bedrijf erop? als je wilt hebbik de illustrator eps file voor je, (althans van de estate dan) kan je zelf een layoutmaken en kijken wat wel en vooral niet staat.
hebbie em al dan? fotos willen we zien dan, ja toch?
Heb je wel eens met zo'n zescilinder gereden?? Rijdt echt super, veel koppel en lekker soepel. Heb eerst naar een 960 gekeken maar die ging voor mijn neus weg. De volgende was de 850, liep er tegenaan. Laatst kwam ik diezelfde 960 weer tegen en het jeukte van alle kanten...marsm104 schreef:19 jaar, en dan in een 960 willen rijden? Nah... ik zou écht voor een 850 gaan. Veel sportiever... lekker 5cyl geluidje
Nooit het geluid van een 6 cil. gehoord? Zelfde blok trouwens met één voordeel.......1 cil. meer!!!marsm104 schreef:19 jaar, en dan in een 960 willen rijden? Nah... ik zou écht voor een 850 gaan. Veel sportiever... lekker 5cyl geluidje