Ramen achterportier tinten

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Hans van de V50
1st Gear member

Ik dacht dat Volvorijders, wij zijn toch fatsoenlijke mensen, dit niet zouden (willen) doen... :roll:
Hans

Volvo V50 2.0D Edition II / Black Sapphire / 17"; Zaurak Diamond Cut / Leder Offblack / Edition Plusline (verwarmde voorstoelen, bixenon koplampen) / Alu-inleg sportstuur en pookknop / Dakspoiler / Sunblinds / MY2008
NielsK
2nd Gear member

mag ik een tip geven ?

Verzekringsmodus uit => ga naar een Auo ruiten boer die ook doet tinten,
laat hem/haar een nieuwe voorruit opgeven aan de verzekering (maar de oude blijft zitten uiteraard, geef hem/haar 50,00 zo in het handje.

mijn ervaring is dat ze dit ook doen !!

P.s. ! niet bij carglass

Verzekeringsmodus aan =>
...vandaar dat de premies voor verzekeringen steeds hoger worden !
Niels

Volvo V50 (MY2007) - 1.8 benzine - Edition II - Black Sapphire metallic
WebIndo
1st Gear member

Nou ik heb de sunscreens besteld rondom (de set van 200 euri) ik wacht dat eens af hoe dat op me Saphhire Black staat.......Maar ik moet zeggen dat jouw ramen er bijzonder strak uitzien Newfh, mooi werk!
Volvo V50 1.6D Edition I - Black Sapphire Metallic - Off Black Dala/T-Tec -16"; Cygnus - High Performance Audio - Aluminium pakket - Family Pack - Sunscreens (5x) - Sony Ericsson HCB-300 - Brodit Clip
bleuriders
2nd Gear member

NielsK schreef: ...vandaar dat de premies voor verzekeringen steeds hoger worden !
ja als we het niet doen, verhogen ze toch want dan krijgen ze inkomstenderving !!!

zo is het toch met alles in deze maatschappij :-)
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”