Ramen achterportier tinten
- Hans van de V50
- 1st Gear member
Ik dacht dat Volvorijders, wij zijn toch fatsoenlijke mensen, dit niet zouden (willen) doen... :roll:
Hans
Volvo V50 2.0D Edition II / Black Sapphire / 17"; Zaurak Diamond Cut / Leder Offblack / Edition Plusline (verwarmde voorstoelen, bixenon koplampen) / Alu-inleg sportstuur en pookknop / Dakspoiler / Sunblinds / MY2008
Volvo V50 2.0D Edition II / Black Sapphire / 17"; Zaurak Diamond Cut / Leder Offblack / Edition Plusline (verwarmde voorstoelen, bixenon koplampen) / Alu-inleg sportstuur en pookknop / Dakspoiler / Sunblinds / MY2008
- NielsK
- 2nd Gear member
...vandaar dat de premies voor verzekeringen steeds hoger worden !mag ik een tip geven ?
Verzekringsmodus uit => ga naar een Auo ruiten boer die ook doet tinten,
laat hem/haar een nieuwe voorruit opgeven aan de verzekering (maar de oude blijft zitten uiteraard, geef hem/haar 50,00 zo in het handje.
mijn ervaring is dat ze dit ook doen !!
P.s. ! niet bij carglass
Verzekeringsmodus aan =>
Niels
Volvo V50 (MY2007) - 1.8 benzine - Edition II - Black Sapphire metallic
Volvo V50 (MY2007) - 1.8 benzine - Edition II - Black Sapphire metallic
- WebIndo
- 1st Gear member
Nou ik heb de sunscreens besteld rondom (de set van 200 euri) ik wacht dat eens af hoe dat op me Saphhire Black staat.......Maar ik moet zeggen dat jouw ramen er bijzonder strak uitzien Newfh, mooi werk!
Volvo V50 1.6D Edition I - Black Sapphire Metallic - Off Black Dala/T-Tec -16"; Cygnus - High Performance Audio - Aluminium pakket - Family Pack - Sunscreens (5x) - Sony Ericsson HCB-300 - Brodit Clip
- bleuriders
- 2nd Gear member
ja als we het niet doen, verhogen ze toch want dan krijgen ze inkomstenderving !!!NielsK schreef: ...vandaar dat de premies voor verzekeringen steeds hoger worden !
zo is het toch met alles in deze maatschappij