cruise control
Ik heb onlangs een v70 aangeschaft van het bouwjaar 1997. De 850 was na 580000 km op lpg toch een beetje aan het opraken. Nu heb ik helaas in de v70 geen cruise control en mis het wel, kan ik deze alsnog inbouwen door een cruise control op de sloop te zoeken en deze in te bouwen en is dit heel lastig? Of moet ik uitwijken naar een los unverseel systeem? Ik was nogal gehecht aan het volvo pookje eerlijk gezegd.
Graag advies.
cruise control
- marsm104
- 5th Gear member
- Contacteer:
Het schijnt, dat je zo'n pookje kunt plaatsen, en via software moet activeren!
Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

-
- 2nd Gear member
Ik denk dat je nog wat meer onderdelen nodig hebt.
Een nieuw knipperlicht hendel, een cruisecontrol computer, vacuumpompje, hardware voor de pedalen en bevestiging aan de gasklep.
Het is heel goed achteraf op te bouwen, het is gewoon een losse set. Even naar de sloop en het gehele systeem eraf halen. Je kan het systeem ook nog bij Volvo bestellen en door hen laten installeren.. Maar dat zou een beetje duur kunnen worden.
Een nieuw knipperlicht hendel, een cruisecontrol computer, vacuumpompje, hardware voor de pedalen en bevestiging aan de gasklep.
Het is heel goed achteraf op te bouwen, het is gewoon een losse set. Even naar de sloop en het gehele systeem eraf halen. Je kan het systeem ook nog bij Volvo bestellen en door hen laten installeren.. Maar dat zou een beetje duur kunnen worden.