deurslot
- Rave.inc
- 1st Gear member
Mijn S80 uit 99 (net aangeschaft) kom de achterdeur niet via de buitenkant geopend worden. Wel via binnen. Helaas hebben we de kindersloten geactiveerd en nu dus ook niet meer via binnen. Met de ab werkt het slot volgens mij wel-pin gaat omlaag-....Maar nu? Iemand?
- Fat Rat
- 5th Gear member
Ik vat em even niet...
De deur gaat nog wel van/op slot. Maar de deurkruk op de buitenkant wil niet mee werken...
De deur gaat nog wel van/op slot. Maar de deurkruk op de buitenkant wil niet mee werken...
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Komt de deurpin nog wel omhoog?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Dan denk ik dat de deur geopend moet worden op de dievenmanier: met een stuk bandstaal...
Volvo Rules the Road
- Fat Rat
- 5th Gear member
Hmm meestal zijn er ook nog wel andere trucjes voor.
Om maar wat te noemen... Vroegah kon je bij mercedes de boel open doen door de sierstrip los te halen en dan via een van de vrijgekomen openingen met een ijzerdraadje te pielen...
Heeft de dealer/garage geen oplossing om het netjes te doen?
Om maar wat te noemen... Vroegah kon je bij mercedes de boel open doen door de sierstrip los te halen en dan via een van de vrijgekomen openingen met een ijzerdraadje te pielen...
Heeft de dealer/garage geen oplossing om het netjes te doen?
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
-
- 2nd Gear member
haal je bekleding eraf(als je dit lukt met gesloten deur) en piemel daar eens wat met je slot todatie open spring;)
440 B18U 1995, Elec. Ramen+Spiegels, Middenarmsteun, Halflederinterieur Dubbele Remus DTM, Pilot Openluchtfilter, 40MM Verlaagd en Black windows.
290.000KM op de klok.
290.000KM op de klok.