volvo alarm- na wisselen batterij

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
vis1968
Starter

hallo

ik heb het volgende voor

na het wisselen van batterij (en een tijdje zonder batterij laten staan) gaat er bij het insteken van de sleutel in positie 1 een alarm af (niet zo hard maar wel storend)

Deze volvo 40 van 95 is ook uitgerust met een rood ledje op de middenconsole

Ik heb deze wagen occasie gekocht en buiten de originele sleutels heb ik er geen afstandbediening of zo iets bij

Hoe kan ik dit uitschakelen of resetten

ik kan wel de motor starten zonder probleem

iemand???
YannickvanRooyen
4th Gear member

Naar de volvo dealer, kunnen m herprogrammeren, zelfs een nieuwe afstandsbediening voor je bestellen!

Eventueel kun je het alarm er ook gewoon uit halen.. zit onder je motorkap vast wel ergens een zekering voor het alarm. Anders bij je linkervoet :)
1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
vis1968
Starter

zou dit veel kosten bij de dealer

of kan ik dat zelf doen??

Ik heb ergens gelezen iets van 5x sleutel van 0 in positie 1 zetten en terug en dan starten

wie heeft dit ook al voorgehad en kan mij helpen

dank u
YannickvanRooyen
4th Gear member

Probeer het zou ik zeggen! Maarja, zonder afstandsbediening of iets kun je denk ik beter je alarm er gewoon uitslopen, en als je perse toch een alarm wilt hebben, een standaard universeel alarm kopen. Stuk moderner dan wat er in zit!
1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
anti-rsca
1st Gear member

Bij mijn Volvo was het ook steeds kommer en kwel met het alarm, na 10 jaar is het eruit gegooid... je moet toegeven, de auto's zien er wel slick uit, maar zijn niet zo gegeerd bij dieven, dus een alarm is niet zozeer nodig vind ik.

Het enige jammere aan de zaak bij is, dat ik m'n afstandsbediening kwijt ben, dus enkel nog centrale vergrendeling
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”