Hallo,
Ik ben nieuw hier sinds gister aangemeld op de site.
Ik heb 2 vragen : Spoiler van 440 monteren op 460 is dit mogelijk zo ja is dit mogelijk om dit zelf ook te doen en hoe?
Volgende week schaf ik een 460 aan en wil hem een beetje gaan stylen en nu kan ik een spoilertje kopen voor 40 euro is dit tevens duur ( zonder remlicht).
De 460 die ik aanshaf is uit 95 met zo goed als alle opties.
Leuke wagen,foto;s zullen snel volgen.
Toen ik de bestuurders gordel aan wilde trekken leek hij klem te zitten met wat enige moeite kreeg ik hem uiteindelijk los,ik keek door de gleuf heen waar de gordel in valt en zag dat de gordel vrij los zat opgerold, kan dit defect zijn?
Is het beter om een nieuwe te laten plaatsen.
Ik hoop graag reactie te horen.
gr.
Spoiler van 440 monteren op 460
-
- Starter
Spoiler van 440 monteren op 460
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Verplaatst naar de juiste rubriek
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Kai
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Zelf heb ik ook een 440 spoiler op m'n 460 gemonteerd, het is een behoorlijke priegelklus omdat de 4 buitenste boutjes half in het binnenwerk van de klep vallen. De middelste is zonder problemen vast te zetten maar voor de buitenste heb ik zelf gaten geslepen in de klep waardoor ik de bouten heb kunnen vastzetten. Die gaten heb ik na het monteren weer dichtgestopt en in de juiste kleur geverfd met een lakstiftje. Als je alles goed uitmeet is het prima zelf te doen en €40,- is een redelijke prijs hou er alleen wel rekening mee of je hem nog wilt (laten) spuiten of niet, zo ja dan word hij erg duur zo niet zorg dat je een spoiler in de juiste kleur vind, dat moet via marktplaats best lukken. 440 spoilers staan er regelmatig op. Wat je gordel betreft zou ik het even navragen bij een vakman, je wilt niet dat zo'n ding het niet doet als jemet 80 een boom probeert weg te koppen :roll: