Ik wil in mijn achterdeuren van mijn V70 2001 een paar speakers
inbouwen. Nu heb ik een paar originele achterdeur speakers hiervoor maar hoe krijg je die panelen los?Ik zoek ook nog een paar D-style speakers.
Achterdeurpaneel V70 2001
Ik denk dat de foto's voor zich spreken.

succes.
En kijk voor een paar speakers eens op www.volvos.nl
Daar heb ik ook succes gehad.

succes.
En kijk voor een paar speakers eens op www.volvos.nl
Daar heb ik ook succes gehad.
-
- 2nd Gear member
Echt, die dopjes uit de eerste afbeelding zitten NIET in mijn achterportieren.
Zie
en 
Heb geen idee hoe ik die bekleding er af krijg. Heb geprobeerd te trekken (na losmaken schroef), maar zit best wel vast en heb het gevoel dat ik iets an het breken ben...
Iemand een idee?
Zie

Heb geen idee hoe ik die bekleding er af krijg. Heb geprobeerd te trekken (na losmaken schroef), maar zit best wel vast en heb het gevoel dat ik iets an het breken ben...
Iemand een idee?
850 G3 1996
V70 G3 2000
V70 G3 2000
- Oceanracer
- Geartronic member
Omdat? Jij denkt dat je geen reparatiekosten kunt/zult krijgen aan een V70 van het "nieuwe" model?!! Ik zou zeggen: Lees dit forum even goed door en je zult waarschijnlijk ook tot de conclusie komen dat de "classic" beter in elkaar zit dan een "nieuwe" V70.fraggle schreef:Ja, klopt, een classic. Inclusief de reparatiekosten had ik jouw model kunnen kopen
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Niet iedereen heeft slechte ervaringen.Oceanracer schreef:Omdat? Jij denkt dat je geen reparatiekosten kunt/zult krijgen aan een V70 van het "nieuwe" model?!!
Ik zou zeggen: Lees dit forum even goed door en je zult waarschijnlijk ook tot de conclusie komen dat de "classic" beter in elkaar zit dan een "nieuwe" V70.
Vandaag nog bij een kennis geweest met een S60 op gas.
220.000 km geen enkel probleem, met uitzondering van de Vialle installatie (geen Volvo hé).

Kan het zijn dat misschien alleen de negatieve verhalen hier terecht komen.
Ik heb ook wel kosten gehad, die ik niet had verwacht, maar negatief........? Nee.
- Oceanracer
- Geartronic member
Heb jij dan al iemand gehoord over bladderende verf bij een classic? Of een defecte ETM? Ik niet. Lijkt mij namelijk niet dat alleen geklaagd wordt door "nieuwe" V70-ers. Elk model (Volvo maar ook andere merken) heeft zo zijn zwakheden. Maar mijn indruk (dus ook gerelateerd aan de topics hier) is dat de classic minder problemen geeft dan het nieuwe model, ondanks dat deze laatste nieuwer zijn en veelal minder km's zullen hebben gedraaid.
Negatief? Nee, kritisch. Maar die grens in vrij dun...
Negatief? Nee, kritisch. Maar die grens in vrij dun...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
-
- 2nd Gear member
ach, het is niet allemaal zo erg als het lijkt. Mijn oude 850G3 estate uit 96 heeft dik drie ton gereden zonder ook maar een enkel probleem. De huidige V70 (classic) uit 2000 valt in dat opzicht vet tegen.
Komt wel goed.
Maar ehm,... hoe haal ik dat deurpaneel los??
Komt wel goed.
Maar ehm,... hoe haal ik dat deurpaneel los??
850 G3 1996
V70 G3 2000
V70 G3 2000
-
- 1st Gear member
Misschien niet het juiste topic, maar vandaag heeft het heel de dag sterk geregend hier. wou ik andere speakers gaan steken en zag ik dat de binnenholte achter de deurportieren vochtig stond.
Is dit normaal eigelijk? of moet ik eens een nieuwe rubber gaan halen?
Is dit normaal eigelijk? of moet ik eens een nieuwe rubber gaan halen?
-
- 1st Gear member
nee beetje condens,
die speakeradapter ringen zijn bovenaan voorzien met een dakje ofzo iets.
als je de ruit naar beneden draaid als het regent dan kan er wel eens wa drup bij zijn en in de deur terecht komen natuurlijk.
Ga nu zo iets doen , http://www.shadowsquad.nl/forum2/viewtopic.php?t=65
die speakeradapter ringen zijn bovenaan voorzien met een dakje ofzo iets.
als je de ruit naar beneden draaid als het regent dan kan er wel eens wa drup bij zijn en in de deur terecht komen natuurlijk.
Ga nu zo iets doen , http://www.shadowsquad.nl/forum2/viewtopic.php?t=65