Passen h7 lampen ook in een koplamp waar h4 in zit?
Gr. Huub
h4/h7
- herbie5251
- 2nd Gear member
nee gaat ni
- laheije
- 4th Gear member
Als je heldere koplampen hebt dan zijn het toch 4 h7 lampen die er in moeten of niet?
Ik vraag dit omdat ik 2 heldere koplampen heb die aan vervanging toe zijn en daar zitten dus 4 h7 lampen in, nu staat op marktplaats een lamp te ,koop met hetzelfde aanzicht als de mijne ook met 2 lampen elk en de eigenaar zegt dat er h4 lampen in zitten.
Maar ik kan dat moeilijk geloven ik meen dat er dan h7 lampen in passen en geen h4 lampen, zit ik verkeerd of zit hij verkeerd?
Gr. Huub
Ik vraag dit omdat ik 2 heldere koplampen heb die aan vervanging toe zijn en daar zitten dus 4 h7 lampen in, nu staat op marktplaats een lamp te ,koop met hetzelfde aanzicht als de mijne ook met 2 lampen elk en de eigenaar zegt dat er h4 lampen in zitten.
Maar ik kan dat moeilijk geloven ik meen dat er dan h7 lampen in passen en geen h4 lampen, zit ik verkeerd of zit hij verkeerd?
Gr. Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
- laheije
- 4th Gear member
Ja deze: Advertentienr.:9020948513 op www.marktplaats.nl
Gr. Huub
Gr. Huub
-
- 2nd Gear member
Gewoon H7, jij zit dus goed.
Lamp is nep, depo heeft een minder sterk "glas" slaat sneller stuk.
Veder zijn veel depo`s zonder motortje uitgerust, wellicht is hier al ingebouwd.
Mocht je een phase 1 hebben was er iets met de hoogte regeling, hou daar rekening mee.
En komt hij uit een phase 1 en gaat hij in phase 2 is hij wellicht ge-tweakt waardoor de hoogte regeling verkeerd uitkomt.
Lastig dus.
Oja de unit breekt snel van binnen af, reflector steunpunten en klemmetjes voor de lampjes, kijk dat na!
Ik heb goede ervaringen met www.autorima.nl voor 2 lampen ben je 250,- kwijt, maar absoluut nieuwstaat, orgineel en met motortje!
Hier de Link die wel bij de AD uitkomt:
>>>>KLIK<<<<
mods edit
Lange links altijd verbergen svp.
Lamp is nep, depo heeft een minder sterk "glas" slaat sneller stuk.
Veder zijn veel depo`s zonder motortje uitgerust, wellicht is hier al ingebouwd.
Mocht je een phase 1 hebben was er iets met de hoogte regeling, hou daar rekening mee.
En komt hij uit een phase 1 en gaat hij in phase 2 is hij wellicht ge-tweakt waardoor de hoogte regeling verkeerd uitkomt.
Lastig dus.
Oja de unit breekt snel van binnen af, reflector steunpunten en klemmetjes voor de lampjes, kijk dat na!
Ik heb goede ervaringen met www.autorima.nl voor 2 lampen ben je 250,- kwijt, maar absoluut nieuwstaat, orgineel en met motortje!
Hier de Link die wel bij de AD uitkomt:
>>>>KLIK<<<<
mods edit
Lange links altijd verbergen svp.
-
- 2nd Gear member
Ps beschrijving sticker klopt niet met de aangeboden lamp!
De sticker hoort bij de niet heldere h4 phase 1 versie.
De foto van de lamp is een phase 2 h7 versie met andere aansluiting.
Overgens zie ik volgens mij ook al een afgebroken klemsteun, rechter lamp gat.
Ja veel negatief, kan er ook niks aan doen.
Hoop je wel voor een miskoop behoed te hebben.
De sticker hoort bij de niet heldere h4 phase 1 versie.
De foto van de lamp is een phase 2 h7 versie met andere aansluiting.
Overgens zie ik volgens mij ook al een afgebroken klemsteun, rechter lamp gat.
Ja veel negatief, kan er ook niks aan doen.
Hoop je wel voor een miskoop behoed te hebben.
- laheije
- 4th Gear member
Waar zouden wij zijn zonder forum, Ha Heerlijk zo`n mooie antwoorden te krijgen.
Ik was er zonder jullie raad wellicht ook nog ingetrapt, ik denk dat ik te vlug ter goeder trouw ben maar ja dat komt waarschijnlijk omdat je zelf goud eerlijk bent denk ik.
In ieder geval bednkt allen voor de goede raad.
Gr. Huub
Ik was er zonder jullie raad wellicht ook nog ingetrapt, ik denk dat ik te vlug ter goeder trouw ben maar ja dat komt waarschijnlijk omdat je zelf goud eerlijk bent denk ik.
In ieder geval bednkt allen voor de goede raad.
Gr. Huub