HULP:
Ik heb gisteren een 440 GL uit '91 gekocht. 102.970 op de teller. Zie ook 400-serie-forum
Gisteravond 80 km mee gereden. Via mijn ouders naar huis. De beste man had hem aan een accculader gehad, vertelde hij, mar de accu was niet slecht maar gewoon dood: want nu start ie niet meer en staat mijn EUR850,- dus ongebruikt en verzekerd op mijn parkeerplaats.
En nu lekt ie ook nog eens heel erg snel olie. Er ligt een kleine vlek onder, maar het peil daalt gewoon. Van boven ontdek ik helemaal niets en al voelend lijkt het alleen maar rond de dop te komen helemaal onderin het blok... laten we het hopen. De koppakking is recent vervangen, door een klusjesman maar daarna is er nauwelijks mee gereden. Waarschijnlijk ben ik de eerste die hem weer echt helemaal warm heeft gereden.
Is er iemand die een contact persoon in Utrecht heeft die er zo snel mogelijk even met mij naar kan en wil kijken om te bepalen of ik gewoon pech heb en dat het een kwestie is van die bout aandraaien en een nieuwe accu of dat ik genaaid ben en nog eens met de vorige eigenaar moet gaan praten???
Bedankt,
Berry
HELP! in Utrecht?
- Kanaleneiland_zuid
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 17.05.2007 - 10:30
- Locatie: Utrecht
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Dubbele post, hou het in de juiste rubriek
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra