deurslot centrale vergrendeling werkt niet

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
eddyman
Starter

laatst werkte mijn kastje van de afstandsbediening niet, en wilde de rechter voordeur (S70 1997) dichtdraaien. Echter, kreeg de deur niet dicht. kan wel iets naar links en rechts draaien, maar centrale deurvergrendeling werkt niet. Kofferdeksel gaat wel open en dicht met de sleutel. Auto maar open gelaten en thuis reserve afstandbediening gepakt en batterij van de ander vervangen, dus werkt weer.
Maar baart me zorgen dat ik de auto zonder afstandbediening dus niet open of dicht kan krijgen. Iemand een idee waar ik dit moet zoeken?
thnx.
eddyman
Starter

ik bedoel natuurlijk linker (bestuurder) voordeur. MIjn vrouw zat me af te leiden tijden het typen van het bericht ;-)
sukibbe
Starter

Is dit probleem opgelost?

Ik heb sinds kort een v70 en heb het zelfde probleem
eddyman
Starter

[quote="sukibbe"]Is dit probleem opgelost?

Ik heb sinds kort een v70 en heb het zelfde probleem[/quote]

Nog niet opgelost maar ben laatst bij een garage geweest en die had toevallig pas ook een 'oude' volvo met hetzelfde probleem gehad.
doordat je altijd het kastje gebruikt, kan het mechanisme op een gegeven moment vast zitten.
Wat ze doen is de binnenkant van de deur eraf halen en het slot weer helemaal doorsmeren. uurtje werk ofzo.
ik breng hem binnenkort weg (heb hem voor werk nodig, maar ga bijna op vakantie en wil het dan wel opgelost hebben).
Is bij autobedrijf Van Kruysdijk in prinsenbeek.
dus hoeft alleen gesmeerd te worden.
succes.
eddyman
Starter

is opgelost.
was maar half uurtje werk. dus gewoon wegbrengen die bak.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”