Met vriendelijke groet,
Walter Saris
etc..

Was het in Amersfoort? Dan valt het me nog mee eerlijk gezegd.fluz schreef:Ik kreeg ook onlangs mijn presentje :oops: van de dealer, de rekening voor mijn 220.000 km beurt van mijn S60 D5.
Dit leverde de volgende score op:
Beurt zelf (incl olie, pakking,vloeistoffen etc.) 291,64
wieluitslagbegrenzers vervangen 14,12
*begrenzers a 13,00 26,00
(verslijten deze dan?)
Totaal ex. BTW 674,18
Totaal incl. BTW 802,27
…tja, wat moet een mens daar nu op zeggen… :roll:
P.s. en dan heb ik nog kunnen verhinderen dat ze nieuwe bandjes gemonteerd hebben. Dat is veel goedkoper elders gebeurt.
Prachtig Menjo, maar wat doet 't dan? :?:menjo schreef:Dat is een additief dat ze bij de diesel gooien. Het "conditioned" de kwaliteit van de brandstof.fluz schreef: *Conditioner DSL (wat is dit eigenlijk) 13,60
Bedankt voor dit verhaal, maar dit is volledig geënt op de amerikaanse markt. Amerikaanse diesel is echt troep en totaal niet vergelijkbaar met het vloeibare goud wat wij hier in onze tank gooien.menjo schreef:Wat uitleg over diesel conditioner
Zou Shell's V-power daar al niet een hoop goed doen?menjo schreef:Ok poging 2 dan: Het zal vast ook wel een reinigende werking hebben voor je motor (injectoren, etc).