Gelukkig geen van beidenWat moet ik daar uit opmaken?
Door omstandigheden mag je niet meer rijden of staat de V70 met uitval bij de garage. (Ik hoop eigenlijk het laatste)
Laten we het houden op een "tijdelijke belastingmaatregel"
Gelukkig geen van beidenWat moet ik daar uit opmaken?
Door omstandigheden mag je niet meer rijden of staat de V70 met uitval bij de garage. (Ik hoop eigenlijk het laatste)
dan rijd je zeker heel rustig...Oh ja, en voor jullie info. Mijn S60 D5 doet ongeveer 5,9L/100 km. (BC zegt 5,6L/100 km)
Dus niet. Gemiddeld 140/145 op de snelweg. En best wel stevig optrekken. Maar wel goed anticiperen.Lambert schreef:dan rijd je zeker heel rustig...Oh ja, en voor jullie info. Mijn S60 D5 doet ongeveer 5,9L/100 km. (BC zegt 5,6L/100 km)
@keesjan
Hebben we het nu over rode diesel?
Paar maanden geleden bij grensovergang Arnhem-Oberhousen stond de belastingdienst lekker te flitsen.Keesjan36 schreef:Nee, dat zou ik niet durven suggereren. Nee, ik bedoelde die campagne van de belastingdienst om privérijders in leaseauto's te controleren...
Veel mensen geven nu ineens toch aan dat ze privé rijden of zetten de auto in het weekend maar gewoon stil.
Dát doe je goed! Heo doe je dat?Mijn S60 laat inmiddels 4,6l/100km op de boordcomputer zien. Bij de pomp blijkt dit eigenlijk 1:18 soms 1:19 te zijn.