Waar op te letten bij de aanschaf van een v40 bi-fuel 1.8?
160.000 gelopen.
Is die motor daar op berekend?
Cilinderkop problemen?
v40 g3
- Alex
- 2nd Gear member
- Berichten: 228
- Lid geworden op: 18.04.2005 - 15:53
2012 Volvo V40 T4 Summum
2007 Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet
1998 Volvo V40 T4 Luxery Line
1996 Ford Escort 1.6
2007 Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet
1998 Volvo V40 T4 Luxery Line
1996 Ford Escort 1.6
-
- 1st Gear member
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 02.10.2005 - 22:40
- Locatie: Galder
Zie mijn uitgebreide reaktie bij http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=2249
De Bi-fluel koppen schijnen toch minder te zijn dan van de motoren van voor 2000 met aangepaste kopppen. Er is ook op andere punten bezuinigd in die nieuwe motoren. Kwalitatief zijn de oudere van voor 2000 dus beter (Volgens de volv0-dealer)
Let op voor ruimteverlies. Hoe is e.e.a. opgelost bij de Bi-fluel en wat is de aktieradius van zo'n gastankinhoud. Let op dat je zo'n tank NOOIT leeg mag rijden omdat je dan de drukpomp in de gort draait daar deze dan niet meer gekoeld word. Voor info: De dealer of hervelt99@hetnet.nl
De Bi-fluel koppen schijnen toch minder te zijn dan van de motoren van voor 2000 met aangepaste kopppen. Er is ook op andere punten bezuinigd in die nieuwe motoren. Kwalitatief zijn de oudere van voor 2000 dus beter (Volgens de volv0-dealer)
Let op voor ruimteverlies. Hoe is e.e.a. opgelost bij de Bi-fluel en wat is de aktieradius van zo'n gastankinhoud. Let op dat je zo'n tank NOOIT leeg mag rijden omdat je dan de drukpomp in de gort draait daar deze dan niet meer gekoeld word. Voor info: De dealer of hervelt99@hetnet.nl