nu de vraag: hoe hou ik hem zo mooi??? ik had al gehoord dat oude rode lak moeilijk is... hij heeft onder een boom gestaan, dus hij is helemaal vet van de hars.
iemand het juiste spul voor mijn GL?
alvast bedankt!

Berry
in theorie heb je gelijk, in de praktijk haal je dat vaak niet, dat je door de lak heen gaat, zeker niet als je met de hand poetst.Boonzaijer schreef:Commandant is in principe gewoon schuurmiddel, wertk heel goed om beschadigde lak bij te werken maar doe je dit te vaak dan schuur je de complete laklaag weg en word die steeds valer. Dus goed in de was houden is denk ik het beste.
dat commandant is absoluut ongevaarlijk en helemaal foolproof zoals ik al zei.Kanaleneiland_zuid schreef:bedankt voor de reacties!
hm, dat commandant klinkt wel erg heftig....
en als de lak nu nog prima rood is en mooi glimt? op de vettigheid na ziet hij eruit als de foto namelijk... ik voel me echt een dummy, maar is er gewoon een heel lief wasmiddel voor de mooie rode lak, even ongeacht de prijs (geen cleaner dus, die een laagje lak eraf schurut) ? of water met zeepsop? en dan in de was? (ja het is mijn eerste wagen, vandaar de stomme vragen, mijn racefiets hou ik al jaren in prima conditie)