alarm S70 van 1998 gaat spontaan af

Plaats reactie
johnboy
Starter

ik heb sinds 2 jaar een S70 uit 1998 en wanneer er een wagen voorbij rijd gaat het alarm steeds af of als hij een tijdje in de zon staat gaat hij ook af.

vraag: is de gevoeligheid in te stellen zodat hij niet meer zo snel afgaat?
Battlecruiser
8th Gear member

Wat voor soort alarm?

Als je interieuralarmering hebt, dan is het heel goed mogelijk dat de sensoren niet goed meer afgesteld staan (de gevoeligheid kan ingesteld worden).
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
johnboy
Starter

Battlecruiser S80 schreef:Wat voor soort alarm?

Als je interieuralarmering hebt, dan is het heel goed mogelijk dat de sensoren niet goed meer afgesteld staan (de gevoeligheid kan ingesteld worden).
achter de voorruit op het dashboard zit een ledje welke knippert als het alarm aan staat,bedoel je dit als interieuralarm? en hoe kan je die dan instellen?
C 30 T5
4th Gear member

ALs je losse sensors hebt waar je tegenaankijkt ( A style ) als je auto rijdt , kun je eze afstellen aan derechtse kand met een klein kunstof schroevendraaier naar links draaien 1/8 slag en dan testen.

Heb je sensors die ter hoogte zitten van je oren ( b style ) is het einig alternatief vernieuwen, eerst uit laten lezen door vida voor evt foutcode.

Voorwaarde is wel dat het een org Volvo alarm is.

PS staat wel in een verkeerde forum !nl S80
Plaats reactie

Terug naar “S80”