hallo
heeft iemand ervaring met de volvo garage 'STERCX' in halle?
heb mijn auto in die garage besteld maar vroeg mij af er iemand goede/slechte ervaring heeft met die garage?
groetjes
iemand ervaring met volvo STERCX in halle (vlaams brabant)
- BrunoC
- Starter
Zeer positieve ervaring!!! 2 testritten voor bestelling,alles mooi doorlopen met één van hun verkopers(Yves) en ook prima dienst na verkoop!
Persoonlijk heb ik gevraagd om de lichten te laten werken via de schakelaar en dit werd gratis gedaan...
Hoewel ik slechts een firmawagen heb en eigelijk niet rechtstreeks klant ben werd ik er ontvangen als "eigenaar"
Persoonlijk heb ik gevraagd om de lichten te laten werken via de schakelaar en dit werd gratis gedaan...
Hoewel ik slechts een firmawagen heb en eigelijk niet rechtstreeks klant ben werd ik er ontvangen als "eigenaar"
- TTT242
- 2nd Gear member
M'n V70 2.5T Classic kwam van daar en die verkoper was ook Yves als ik het me goed herinner. Prima kerel. Tweedehands gekocht voor een spotprijsje. Benzine is niet zo in trek in B. dadelijk ook LPI laten leggen bij een gekende installateur in Limburg. De wagen had een deukje achter, maar dat ging bij aflevering weg zijn. Toen ik de auto ging afhalen (in 2002) was die perfect afgeleverd voor een tweedehands. Had er nog nieuwe roofrails en bagagerolhoes bijgekregen. Verder ben ik er niet op onderhoud geweest want is een beetje te ver uit de buurt, maar wat mij betreft heb ik daar heel goede ervaring mee.
Volvo 480S 2.0i >>> V70 classic 2.5T LPT/LPI >>> V70 T5 2004 LPI