aha, dan snap ik niet waar het hier nog over gaat, als de kosten immers niet uitmaken koop je direct een Summum...pieter007 schreef:tuurlijk maar over het kostenplaatje had ik het even niet
Spoiler, drempellijsten en achterbumper in kleur?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
- pieter007
- 5th Gear member
- Contacteer:
ok ok 

mijn volvo: V50 2007 2.0D(black sapphire) /Amazon 1968 B20(hemelblauw)
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
-
- 1st Gear member
Ik was de Edition 2 met de Momentum aan het vergelijken en zag ineens het volgende in de prijslijstfolder staan onder standaarduitrusting van de V50.
Additionele specificaties D5
* Hoge laadvloer
* Dubbele uitlaadmond (links-rechts)
* Sportief instrumentenpaneel
* Onderzijde voorspoiler, drempellijsten en onderzijde achterbumper in exterieurkleur
Aangezien ik voor een D5 ga heb ik blijkbaar toch een meegespoten onderrand (plus fijne uitlaatpijpjes).
Maar waarom een hoge laadvloer en wat houdt een sportief instrumentenpaneel in?
Thx,
Paul
Additionele specificaties D5
* Hoge laadvloer
* Dubbele uitlaadmond (links-rechts)
* Sportief instrumentenpaneel
* Onderzijde voorspoiler, drempellijsten en onderzijde achterbumper in exterieurkleur
Aangezien ik voor een D5 ga heb ik blijkbaar toch een meegespoten onderrand (plus fijne uitlaatpijpjes).

Maar waarom een hoge laadvloer en wat houdt een sportief instrumentenpaneel in?
Thx,
Paul
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
ik mis dit punt echt volledig :? .bmw schreef:En als je nu schade hebt, dan moet het toch ook opnieuw te bstellen zijn voor een normale prijs. Het is gewoon modellenpolitiek. Zo kan iedereen zien, ook bij inruil, dat je geen Kinetic of Summum rijdt of inruilt.
- pimp
- 2nd Gear member
Hoge laadvloer is altijd bij de D5, het ligt iets hoger ivm met de dubbele uitlaat. Hebben wij ook bij de onze D5, maar in de praktijk merk je er helemaal niks van.
De D5 is idd de enige versie die als edition leverbaar is met in kleur gespoten dorpels etc. Zo'n edition is echt een super aanbieding als je het vergelijkt met de momemtum, das is ook de reden dat wij een edition hebben gekocht en geen summum (moeders had toch liever geen leer).
De D5 is idd de enige versie die als edition leverbaar is met in kleur gespoten dorpels etc. Zo'n edition is echt een super aanbieding als je het vergelijkt met de momemtum, das is ook de reden dat wij een edition hebben gekocht en geen summum (moeders had toch liever geen leer).
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift. Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4
- Paul
- Geartronic member
Ik zit ook te zoeken waar het op slaat. BMW help even!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- patrice
- 3rd Gear member
hallo
als ik het goed verstaan heb, is edition 1 of edition 2 het zelfde als bij ons in belgië business line of topline, of toch iets in die aard.
bij ons, volgens de volvo site is de topline met eenders welke motor dan ook volledig gespoten in koetswerkkleur, en dat hoop ik toch ook , mijn verkoper wist het zelf nog niet, we wachten dus af dat de mijne toekomt in de garage , aangezien ik de eerste v50 topline heb besteld bij de dealer. bij ons is een topline uiteindelijk een summum zonder xenon en elektrische zetels, en nog een paar kleinigheden.
waar zit het verschil dan? in de prijs op de bestelbon, en dat scheelt snel een paar duizend euros!
als ik het goed verstaan heb, is edition 1 of edition 2 het zelfde als bij ons in belgië business line of topline, of toch iets in die aard.
bij ons, volgens de volvo site is de topline met eenders welke motor dan ook volledig gespoten in koetswerkkleur, en dat hoop ik toch ook , mijn verkoper wist het zelf nog niet, we wachten dus af dat de mijne toekomt in de garage , aangezien ik de eerste v50 topline heb besteld bij de dealer. bij ons is een topline uiteindelijk een summum zonder xenon en elektrische zetels, en nog een paar kleinigheden.
waar zit het verschil dan? in de prijs op de bestelbon, en dat scheelt snel een paar duizend euros!
pimp schreef:Hoge laadvloer is altijd bij de D5, het ligt iets hoger ivm met de dubbele uitlaat. Hebben wij ook bij de onze D5, maar in de praktijk merk je er helemaal niks van.
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
-
- 2nd Gear member
Op de editions maken zowel dealer als fabriek minder winst. Dat kan ook gemakkelijk. Als je echter t.z.t een summum inruilt die vrijwel net zo luxe is als een edition II, krijgt je toch meer terug voor een summum dan voor de edition; dat kan omdat ze je al een poot hebben uitgerukt bij aanschaf.
Daarnaast is en blijft voor een ieder de edition kenbaar als de auto met de zwarte onderkant. Er zijn ongetwijfeld mensen die er veel voor over hebben om dat niet te hebben (kijk maar naar deze discussie).
Nu krijgt je het idee dat je echt waar krijgt voor je geld, maar in feite betaal je bij een summum nog meer teveel, dan bij een edition!!
Daarnaast is en blijft voor een ieder de edition kenbaar als de auto met de zwarte onderkant. Er zijn ongetwijfeld mensen die er veel voor over hebben om dat niet te hebben (kijk maar naar deze discussie).
Nu krijgt je het idee dat je echt waar krijgt voor je geld, maar in feite betaal je bij een summum nog meer teveel, dan bij een edition!!
-
- 2nd Gear member
Op de editions maken zowel dealer als fabriek minder winst. Dat kan ook gemakkelijk. Als je echter t.z.t een summum inruilt die vrijwel net zo luxe is als een edition II, krijgt je toch meer terug voor een summum dan voor de edition; dat kan omdat ze je al een poot hebben uitgerukt bij aanschaf.
Daarnaast is en blijft voor een ieder de edition kenbaar als de auto met de zwarte onderkant. Er zijn ongetwijfeld mensen die er veel voor over hebben om dat niet te hebben (kijk maar naar deze discussie) en dan desnood toch de nog duurdere summum kopen.
Nu krijgt je het idee dat je echt waar krijgt voor je geld, maar in feite betaal je bij een summum nog meer teveel, dan bij een edition!!!
Zo'n auto kost in echt geld bijn f 80.000,--; daar kan echt wel een leren bankstelletje vanaf.
Daarnaast is en blijft voor een ieder de edition kenbaar als de auto met de zwarte onderkant. Er zijn ongetwijfeld mensen die er veel voor over hebben om dat niet te hebben (kijk maar naar deze discussie) en dan desnood toch de nog duurdere summum kopen.
Nu krijgt je het idee dat je echt waar krijgt voor je geld, maar in feite betaal je bij een summum nog meer teveel, dan bij een edition!!!
Zo'n auto kost in echt geld bijn f 80.000,--; daar kan echt wel een leren bankstelletje vanaf.