Beste Daneel,Daneel schreef:Euh... Het exacte adres weet ik niet. De stad is Porec en omgeving. De straatnaam heb ik niet, maar als het goed is, biedt de RTI je dan een aantal alternatieven. Als je daar bent, kun je misschien scrollen langs de kust lopen wegen (uiteraard zou ik haast zeggen) en wat verder land-in loopt een snelweg van Pula (dat zuidelijker ligt) tot iets ten oosten van Umag. Dit is allemaal in Kroatië. Maar als dit er op staat, ben ik er zeker van dat ik Slovenië ook door komAan de Sloveense kant van de grens loopt daar ook een mooie snelweg van Koper naar Ljubliana (door naar de Karawanken-tunnel) Maar snelwegen zijn niet het meest interessante. Het gaat meer om de vraag in en rond Porec de straten herkent worden.
Ik heb vanavond even met de dvd's gespeeld in de RTI. Kroatië en Slovenië staan er wel op, maar lang niet zo gedetailleerd als bij ons. De steden Porec en Umag kent het systeem helemaal niet. Pula is wel behoorlijk gedetailleerd opgenomen, echt op straatniveau. Ik zie ook een mooie kustweg van Koper naar beneden. In Slovenië is het inderdaad vooral Ljubliana dat goed gedetailleerd is. Vooe de rest wel snelwegen maar verder veel leeg gebied. Hopelijk kun je er iets mee!