mijn S70 uit 1998 gaat steeds in alarm wanneer hij in het zonnetje staat, vandaag het systeem uit laten lezen bij de dealer en geen defecten of storingen te zien. Wel is me aangeraden om de binnen sensoren te vervangen.
klopt dit???
S70 uit 1998 gaat steeds in alarm
- hvdmountain
- 4th Gear member
Is het echt alleen als hij een tijdje in de zon heeft gestaan? Is er ongeveer een vaste tijd na het sluiten dat hij in alarm gaat?
Volvo S70 Comfort Europa 2.4 20v Venetian Red metallic
- FlyVolvo
- 1st Gear member
- Contacteer:
ik heb dit ook al eens bij de hand gehad.
Sensoren als proef een keer van de systeemkast afgehaald en daarna was het probleem opgelost.
Sensoren vervangen en probleem was opgelost.
Sensoren als proef een keer van de systeemkast afgehaald en daarna was het probleem opgelost.
Sensoren vervangen en probleem was opgelost.
Mijn Sport: Rallysport, www.Volvo740rallyteam.nl.
- V70 titanium
- 2nd Gear member
Klein vliegje is bij dit type al voldoende om het alarm te activeren.
XC60 Inscription.
Evektor Eurostar 2008
Evektor Eurostar 2008
- C 30 T5
- 4th Gear member
uitschakelen door middel van de centrale lock knop in je linkse deur, moet je wel elke keer doen als je uitstapt maar dan weet je tenminste dat het in een van de twee ( ultra soon -kantelsensor ) zit.
Los koppelen kan ook nog maar dan heb je de volgende keer bij uitlezen wel een foutmelding.
succes !
Los koppelen kan ook nog maar dan heb je de volgende keer bij uitlezen wel een foutmelding.
succes !
- Brambo67
- 3rd Gear member
Heb een heleboel ellende gehad met mijn V70 R Classic.... Ellenlange posts geschreven op het 850Forum. Inmiddels ben ik zowat afgestudeerd op dit onderwerp.... Vaak licht het aan de glasbreukdraad (weet alleen niet of de S70 die heeft) Deze zit in de achterruit. Ook sneuvelt er nogal eens een microswitch in één van de portiersloten. De dealer zegt dan dat je die moet vervangen maar is op te lossen. Tenslotte idd de tip om via de schakelaar binnen de ultrasoon detectoren uit te schakelen (in de auto, deur op slot doen, knop vasthouden totdat de portieren weer openspringen) Je kunt dan testen of het wel aan die ultrasoonsensoren ligt. Succes!