Mijn broer steekt even hier van huis een gelijkwaardig kruispunt over om daarna zijn weg te vervolgen (logisch) aangezien dit kruispunt nogal onoverzichtelijk is rijd hij rustig in zn twee dit kruispunt over, hij heeft overigens voorrang. mee dat hij naar links kijkt of er iets aan komt ziet hij op 100 meter afstand een golf IV aankomen, op ruime afstand dus om nog te stoppen, dat was deze vrouw echter niet van plan en reed dus vrolijk door met een rotgang, met het gevolg dat zij mijn broer vol in de flank raakt en even vrolijk 15 meter opzij duwt totdat de 460 door de zijwaardse frictie tot stilstand komt in het gras.
hevig geschrokken stapt mijn broer uit en loopt gelijk naar de bestuurster van de golf om te vragen hoe het gaat. ( EN WAT ZE BEZIELDE) door de klap zat de bestuurdersdeur helemaal vast van de golf die heeft hij dus moeten losrukken, met een dikke knie stapte de vrouw uit. Later blijkt dat de vrouw met een snelheid van rond de 70 kmph vol in de flank is gereden bij de 460, zoals je je kan voorstellen is dit en gigantische snelheid om geraakt te worden bij de bestuurderskant, aangezien er ook geen poging is geweest van om te remmen. mijn broer heeft hier helemaal NIETS aan over gehouden, nog geen spierpijn, ik vind dan ook dat de verhalen van de 400 dat het niet zo'n hele degelijke auto is allemaal onzin is. ok het interieur rammelt maar zoals je op de foto's kan zien is hier niets van gespleten.
Wel vind mijn broer het ontzettend jammer van zn 460 turbo die hij net en maand had dat ie nu total loss is. Maar 1 ding staat vast er komt er weer 1.