heb s40 summum van 06-2005
leder electrische zetel bestuurder kraakt enorm wanneer ge beweegt
wie heeft dit ook en hoe hebben ze dit opgelost
wagen moet binnen onder garantie voor dit probleem
zijn er ergens service rapporten van volvo hierover ?
koppelingspedaal piept ook constant bij indrukken en lossen moet hier ook voor binnen onder garantie,zijn hierover service rapporten aub
dank u
marc
krakende zetel
-
- 2nd Gear member
Koppeling had ik ook, is onder garantie opgelost. Ik geloof een nieuwe veer of zo. Daarna nooit meer problemen mee gehad.
Ook de stoel, bij mij niet van leer en ook niet elektrisch, wilde wel eens wat kraken, maar vooral bij instappen leek het of de leuning en zitting een tandje doorschoten, knakte. Ook dat is opgelost, ik weet alleen niet hoe.
Ook de stoel, bij mij niet van leer en ook niet elektrisch, wilde wel eens wat kraken, maar vooral bij instappen leek het of de leuning en zitting een tandje doorschoten, knakte. Ook dat is opgelost, ik weet alleen niet hoe.
V60 D4 Kinetic
-
- 3rd Gear member
Over de stoel is in het duitse motor-talk forum e.e.a. geschreven. Is een bekend probleem en volvo weet als het goed is wat eraan te doen is. Alleen biedt dat niet altijd een 100 procent oplossing helaas.
Succes!
Succes!
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
-
- Starter
Ik ben blij te lezen dat dit een bekend probleem is (de krakende stoelen) en, belangrijker nog, dat het eenvoudig op te lossen is. Mijn V50 is nog onder garantie en daar ga ik dus zeker gebruik van maken om dit op te laten lossen, want het is, vooral in bochten, heel erg irritant.
-
- 1st Gear member
hallo
mijn s40 heeft vorige week binnen geweest voor de zetels(garantie was bijna afgelopen)
en nu geen gekraak meer
ze hebben wel gezegd in de garage dat ik volgende week nog even moet binnenkomen daar ze speciaal vet besteld hebben bij volvo
volgens hun service rapport zo op te lossen
amai wa een verschil nu ,geen krakende koppelingpedaal meer en geen krakende zetels .ik ga bij volvo vermant rumst (wagen daar ook nieuw gekocht )
ben tevreden van hun service daar
dat was het dan
wagen is nu juist 2 jaar en heb 49000 km ,ben tot nu toe een tevreden bezitter
groeten
marc
mijn s40 heeft vorige week binnen geweest voor de zetels(garantie was bijna afgelopen)
en nu geen gekraak meer
ze hebben wel gezegd in de garage dat ik volgende week nog even moet binnenkomen daar ze speciaal vet besteld hebben bij volvo
volgens hun service rapport zo op te lossen
amai wa een verschil nu ,geen krakende koppelingpedaal meer en geen krakende zetels .ik ga bij volvo vermant rumst (wagen daar ook nieuw gekocht )
ben tevreden van hun service daar
dat was het dan
wagen is nu juist 2 jaar en heb 49000 km ,ben tot nu toe een tevreden bezitter
groeten
marc
- pieter007
- 5th Gear member
- Contacteer:
ik rij elke dag voorbij vermant in rumst 

mijn volvo: V50 2007 2.0D(black sapphire) /Amazon 1968 B20(hemelblauw)
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E