
In ieder geval is duidelijk dat je hart voor de zaak van pappie hebt!

Ja, niets dan lof voor Hardeman. Daar gaan wij altijd heen met onze 850. Hele aardige knul en snelle service. Toppertje.
Is dealer, geen specialist!.Rogier64 schreef:Ik mis Harrie Arendsen met vestigingen in de Liemers en de Achterhoek.
Dacht je dat het bij MB rozengeur en maneschijn is? Jarenlang grote electronica problemen en bokkende achterassen. En als je niet zo'n dikke duitse kop hebt of arrogant uit je ogen kan kijken pas je niet in een MBeuerw schreef:Aarle in Nuland, de Volvo specialist voor mij, Niham ........mijn jongste broer rijd een VIP rond en kozen voor een S80 (paar jaar geleden) niets anders als problemen vanaf aflevering, dagen lang leen auto`s ect maar problemen bleven zelf de importeur had gekeken, iedere keer zeiden ze dat het probleem opgelost was en (echt waar) binnen 5 a 10min stopte de S80, binnen een jaar reden ze in een Mercedes!, bij Niham dachten ze dat het bluf was, zo dom!!!
chefmonteur schreef:Dacht je dat het bij MB rozengeur en maneschijn is? Jarenlang grote electronica problemen en bokkende achterassen. En als je niet zo'n dikke duitse kop hebt of arrogant uit je ogen kan kijken pas je niet in een MBeuerw schreef:Aarle in Nuland, de Volvo specialist voor mij, Niham ........mijn jongste broer rijd een VIP rond en kozen voor een S80 (paar jaar geleden) niets anders als problemen vanaf aflevering, dagen lang leen auto`s ect maar problemen bleven zelf de importeur had gekeken, iedere keer zeiden ze dat het probleem opgelost was en (echt waar) binnen 5 a 10min stopte de S80, binnen een jaar reden ze in een Mercedes!, bij Niham dachten ze dat het bluf was, zo dom!!!
Zo zie je maar weer dat de ervaringen van één iemand niet representatief zijn voor het algehele beeld van de dealer.Barlin schreef:IK ben ook maar matig tervreden met mijn dealer (Bangarge Amstelveen) en heb ook heel wat te stellen met ze:
1. met mijn vorige S60 een aanrijding van achter gehad en de bumper laten vervangen. Hadden ze de zwart gekleurde stootdelen niet vervangen en het kapje van de trekhaak zoekgemaakt.
2. Een probleem aan de versnellingsbak (automaat) hebben ze tot 4 keer niet kunnen verhelpen. Op een gegeven moment de auto maar verkocht (Aan garage)
3. Afspraak gemaakt voor het vervangen van de winterbanden kom ik langs hebben ze de zomerbanden niet in het magazijn liggen.
4. Volgende afspraak om de winterbanden te laten vervangen en twee stabilisator stangen (omdat de wagen kraakt als een oldsmobile) blijkt na twee maanden (de klachten waren ook niet echt weg) dat de stangen in het geheel niet waren vervangen.
5. Kom ik weer langs om te laten verhelpen inclusief een condensator voor de RTI (waarvan ik nota bene het onderdeelnummer heb doorgeld) kom ik 's avonds terug hebben ze het onderdeel niet besteld en o ja het waren toch niet de stabilisatorstangen.
Tegen zoveel stupiditeit kan ik echt niet op. Ik heb ook niet het idee dat het elders nou zoveel beter is.