Ik las laatst een (oud) artikel in een autoblad, ging over de introductie van de gefacelifte S60/V/XC70, én over het Blind Spot Information System: een noviteit van Volvo. Maar...we zijn nu een dik jaar verder en je hoort er niets meer over. Ook heb ik het niet ontdekken in de prijslijsten. Is het een stille dood gestorven of komt het nog?
Thom
BLIS
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Gewoon te bestellen voor ongeveer 795,- op een S60 V70 en XC70. En inmiddels misschien ook op nóg meer modellen.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
Voor mensen die geen flauw idee hebben hoe het werkt. >> BLIS
VOLVO 440 1.8i '96
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Niet goed genoeg dus.....Thom schreef:Ik kom het niet tegen hoor in de optielijsten... Terwijl ik die toch al vaak heb bestudeerd.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
In de accessoires kom ik het ook niet tegen in de car-configurator. Misschien zit het ergens verstopt want de documentatie zegt :
BLIS is een optie in combinatie met de meest geavanceerde buitenspiegels (minimaal voorzien van verlichting en waterafstotend glas).
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Toch even een correctie, je hebt het WEL goed gelezen.... was even in de veronderstelling dat het al in de volle breedte van het programma beschikbaar was doordat het er op de XC90 al vanaf week 32 is, de anderen volgen vroeg 2006 pas.bart simpson schreef:Niet goed genoeg dus.....Thom schreef:Ik kom het niet tegen hoor in de optielijsten... Terwijl ik die toch al vaak heb bestudeerd.